grote winnaars topic.

Hoe vaak doe jij mee aan een online win actie?
  • nooit ik geloof daar niet in.
  • soms ligt eraan wat je kan winnen.
  • Altijd maakt me niet uit wat ik kan winnen.

0 stemmers

Hello Girls.
Overal op internet waar je maar kijkt zijn er win acties.
‘Like dit, deel dit, prijsvragen etc’
Vaak wordt er op internet dan ook niet de winnaar bekend gemaakt alleen de winnaar zelf krijg hier reactie van.
Allemaal hartstikke leuk, maar ik ben dus zo’n idioot die noooooit iets win.
Op girlscene doe ik altijd wel mee met prijzen winnen en op facebook af en toe.
Nu ken ik zelf eigenlijk ook niemand om mij heen die ooit wat heeft gewonnen via facebook of girlscene.
Dus ik ben nieuwschierig…

Heb jij wel eens wat gewonnen op girlscene of facebook ? En wat heb je gewonnen :slightly_smiling_face:

Ik weet niet of er een soortgelijke topic al bestaat anders graag slotje

Ben wel benieuwd! Ikzelf win nooit iets. Serieus, heb nog nooit in mijn hele leven ook maar een toevalsspel gewonnen, zelfs bingo niet :’)

jaa dat ken ik :’)
daarom deze topic geopend, want ik ken ook serieus niemand om mij heen die wat via fb op gs of ergens anders op internet wat hebben gewonnen. ben echt benieuwd

Ik ken een meisje die echt bij elke actie waarbij ze meedoet iets wint. Zo vreemd

Ik heb wel eens wat gewonnen maar nooit via fb of gs.

ik heb eigenlijk best vaak iets gewonnen :flushed: een keer via facebook een keer een schrijfwedstrijd via girlscene en een keer een tekenwedstrijd van de vereniging spierziekten nederland

Ik heb ook nog nooit wat gewonnen haha

Ik heb wel eens met tijdschriften gewonnen, maar nooit via internet.

Ik heb ooit iets gewonnen op fashionchick. Ik had een waardebon gewonnen bij een kleding shop voor 50 euro denk ik.

Ow, ik weet niet of jullie neopets kennen? :stuck_out_tongue: Ik had ooit een keer een lot gekocht in de loterij… ik had gewonnen als enige: iets van 5-6 miljoen xD Was echt belachelijk veel en ook een heel kleine kans dat je wint. Jammer dat het ging om nep geld, haha!

Vervolgens kreeg ik superveel mails van mensen die me probeerden in te luizen om mijn wachtwoord te geven :’)

lijkt me ook echt annoying. ik zou denk wel jaloers zijn.

Ik heb toevallig afgelopen maand een cd van Olly Murs gewonnen via facebook!

jaaa neopets! haha en als je verfkwasten had was je echt de baas :stuck_out_tongue:

oeh
I like

Maar ik heb nooit wat via Girlscene gewonnen :")

Im just a millionaire… on neopets :sunglasses:
wel super leuk. wou dat ik ooit wat won :frowning_face:

Ik heb een keer een ketting gewonnen via Facebook. Of ja, het was zegmaar zo’n actie dat mensen je moesten taggen als ze vonden dat jij hem verdiende en toen won ik hem. Dus ik heb er eigenlijk niet iets voor gedaan ofzo.

Oh en een vriend van me had een keer een iPad gewonnen.

Ik heb neopets enoooorm veel gespeeld. :’) Jeugdsentiment, haha. Ik heb me toch wat afgespaard en heel wat verfkwasten gekocht. Oh, en geheime laboratoriums. :'D Die FFQ’s (fontain faerie quests) waren leuk, heb ik twee x gehad.

Bij zo,n belspelletje een hele tijd terug een geldbedrag

die waren btw zo irritant die belspelletjes. blij dat die van de tv zijn zeg xD

Ja ik heb een tijdje terug hier een wildcard voor zo een modellenevent gewonnen :slightly_smiling_face:.