grote vraag!

het zit zo, ik heb wat met een jongen hij doet echt heel lief, hij heeft me bv een liedje gestuurd en hij stuurde laatst een smsje waar in stond; ik vind je echt leuk. dat meen ik.
we smsen en msnen heel veel, maar vandaag vertelde mijn vriendin me dat hij in zijn klas steeds over me aan het praten is. en volgens mij verteld hij ook onze msn/sms gesprekken maar dat weet ik niet zeker. ook gaat het verhaal rond dat hij op kleine meisjes geilt. =O
en aangezien ik 14 ben en hij 16 zou dat natuurlijk kunnen.
maar ik kan dat haast niet geloven! want hij is echt echt echt heel lief.
toen ik het vandaag hoorde was ik er echt kapot van. natuurlijk weet ik het niet zeker of het allemaal zo is.
ook smsde hij me gister nog dat hij met me wou afspreken en dan een wandeling maken enzo. ik dacht toen echt; aaaah lief! maar als ik dat vandaag dus hoorde begin ik echt over hem te twijfelen.
wat moet ik doen?!
liefs xxx

Je had net al een topic. Precies dezelfde. Je hoeft het niet dubbel te doen.

Met hem erover praten misschien?

Ik vond de titel al zo toevallig…

misschien kun je eerst met hem gaan afspreken gewoon ergens in een openbare ruimte? bios ofzo (:

wandelen in het bos, kan onschuldig bedoeld zijn, maar als hij idd op meisjes “geilt” dan kun je hem beter eerst beter leren kennen in rl. Msn = msn!
Je kunt je anders voordoen dan je bent! :wink:

En het verschil 14-16 is niet zo groot hoor trouwens.

je moet niet afgaan op wat ‘ze’ zeggen, je hebt toch je eigen oordeel

Precies wat tamaartje zegt. Ga niet altijd van alles wat anderen zeggen uit. Als ik nu tegen je zeg ‘In cola worden dode dieren verwerkt’ (nee, dat is níét waar) geloof je me toch ook niet meteen?
Misschien praat hij over je, ja, omdat hij misschien echt gek op je is ‘Waar het hart vol van is, loopt de mond van over.’ En wie weet doet hij er wel stoer over, maar je weet dan alsnog niet op welke manier, met welke intentie en hoe vaak.
En ja, misschien valt/geilt hij op jongere meisjes. Dat betekend waarschijnlijk gewoon dat hij oudere meisjes/meisjes van dezelfde leeftijd niks vindt. Dit hoeft ook niks te betekenen.
Ik weet niet hoe goed je hem kent enzo, maar niet alles is meteen iets negatiefs.