Grote voeten

Ik ben nu 15 en heb echt een grote maat…
vorig jaar had ik zelfs 43, maar nu gelukkig weer 42.
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben?
En heeft iemand misschien tips voor schoenenwinkels die mijn maat hebben?

Je voeten zijn gekrompen?

Bij de cinderella & van haren hebben ze ook grotere maten

Maar hier zijn echt al tig topics over, dus ik zou daar eventjes kijken :slightly_smiling_face:

ik ben 16 en ik heb ook maat 42/43
in sommige winkels heb je schoenen die groot genoeg zijn maar er bestaan ook speciale winkels voor mensen met grote voeten
anders moet je er maar een zoeken met google ofzo

Ik ben 15 en ik heb maat 41, ben er ook niet blij mee…

Yup, wat Miiamore zegt en dit artikel kwam ik tegen op google: http://www.girlscene.nl/f…2007/januari/grote_voeten

Ah, das wel groot ja~ Ik heb zelf maat 37 >___<

same problem here.
maat 41/42
dan denk je bij de h&m: YES die gaan me vast passen, zijn ze te klein.
Meestal zijn maat 42+ ook duurder, of lijkt dat maar zo?
*zucht*

Oh en nog een tip, vraag in Frankrijk nooit om maat 42 x]
Die mensen keken me echt zo aan van, ‘eehm, serieus?’ hadden ze ook niet natuurlijk, terwijl het gewoon all stars waren nota bene
Gelukkig dat het in Nederland wel normaal is om rond de maat 42 te zitten :slightly_smiling_face: Meeste winkels hebben dat ook gewoon hoor, en groter vaak ook nog wel. (Cinderella bijv.)

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! :grinning_face_with_smiling_eyes:
hier moest ik ff heeeeeeeeeeeeeeeeeel hard om lachen!

omg. hoe kunnen je voeten krimpen…?

Het kan krimpen, want een mens krimpt alleen nog maar vanaf zijn 21e, het is wel heel weinig maar ach xD

Net zoals sommige mensen absurd vroeg grijs worden, kunnen je voeten dus ook eerder krimpen.
Wauw. vet.

hmm, intressant

Of hierdoor; Je valt af, waardoor bijvoorbeeld 7 kilo minder op je voeten drukt waardoor je voeten dus kleiner worden als je lichter wordt en groter als je zwaarder wordt. Je lichaam druk op je voeten en drukt ze breder en langer.

Ook al klinkt dat vager dan 't krimpen en geloof ik zelf meer in 't krimpverhaal (;

Mischien moet je eens op de ‘‘next’’ site kijken ze hebben hele mooie schoenen ook gaan ze daar tot maat 43.
http://i46.tinypic.com/67hy5e.jpg

maat 34 is ook niet handig :frowning:

kijk idd eens op het internet!
Daar zul je vast ook een veel breder assortiment vinden!

haha dat was ook het eerste wat ik dacht:P

Maar idd de site next staan wel voor grote maten op!

ja ik heb maat 42 en ik ben er heeelemaal niet blij mee, want ik heb ook nog eens steunzolen en hele smalle voeten. dus schoenen kopen is voor mij echt altijd een drama ><