Grote voeten

Help! Ik ga binnenkort hakken kopen maar ik heb enorme voeten(maat 40) en ik vind het altijd lelijk staan om met van deze grote voeten hakken te hebben. Weet iemand misschien wat voor hakken ik moet kopen waardoor het lijkt alsof ik niet zulke heel erg grote voeten heb. Ik mag van mijn moeder alleen geen naaldhakken…

Maat 40 is gewoon normaal hoor, echt niks om je zorgen over te maken! :wink:

Zo groot is maat 40 niet hoor, is een heel normale maat.
Ik zou gewoon verschillende hakken passen en kijken welke het mooiste staat.

Enorm? Ik dacht aan maat 47 ofzo…

Maat 40 is niet groot hoor,liever grote voeten dan kleine. Ik heb namelijk maat 35 en ik kan alleen maar van die kinderachtige schoenen vinden.

Maat 40 is volgens mij de gemiddelde maat van de Nederlandse vrouw…
Althans als ik schoenen zoek is deze maat ALTIJD uitverkocht :’)

Dus wees gerust, maat 40 is dus gemiddeld in NL. Dat merk ik in m’n shop ook, maat 39 t/m 41 zijn als eerste verkocht :wink:. Maar als je er toch over in zit, dan iets hogere hakken kopen met een rond neusje ipv puntig neusje.

Haha ja dit sowieso. Maar ik koop ook gewoon platte schoenen hoor, ik ben ook 1.70 dus zo groot lijken mijn voeten niet.

Wat heb ik dan niet voor trollenvoeten, met mijn maat 41/42. :’) My god, als je 40 groot vindt, dan klopt er iets niet helemaal.

oooh ik dacht 45/46 ofzo

40 is niks om je zorgen over te maken joh, hartstikke normaal!

Oh jee, enorme voeten? Dat hadden ze me toch even moeten vertellen, met m’n maat 40.

Nee seriously, maat 40 is echt niet belachelijk groot hoor.

maat 40 enorm?
whuuuuut?!
Ik heb maat 41/42 en dat is pas een probleem, want dan heb je overal alleen nog de schoenen voor obesed mensen (lees van die gare sandaal achtige sneakers met klittenband).

Je vind heus wel leuke schoenen :slightly_smiling_face:

Is 40 groot? Je kan gewoon hakken vinden in elke winkel waar ze hakken verkopen.

Ik heb maat 42/43, wat heb ik dan… >.<

Hmm, ik zou niet voor “stoere” schoenen gaan, maar je zou lita’s kunnen proberen :slightly_smiling_face:
By the way, maat 40 is normaal hoor :wink:

Probeer maar eens schoenen in mijn maat 43/44 te vinden, die ook nog eens leuk staan… 40 hebben ze in elke schoenenwinkel.

40 is niet groot, maar dat is nu wel duidelijk. Ik heb zelf maat 42/43 en dat is lastig te krijgen ( draag veel jongensschoenen ) maar voor hakken ga ik altijd naar Katwijk ( tip!!! Hier hebben ze Super veel grote maten ) het is voro mij best een eind rijden maar ik slaag wel !

Maat 40 is dus absoluut niet groot …

Sorry hoor maar ik vind het echt belachelijk dat je gaat zeuren dat je mega voeten hebt met een maat 40 en dat je voeten er niet mooi genoeg uitzien in hakken.

Wees blij dat alle schoenen in ieder geval in joun maat verkrijgbaar zijn, als je echt grotere voeten hebt, 42+ dan ben je al blij als je een paar (leuke) hakken kunt vinden.

Dus ga alsjeblieft niet zo zeuren…

40 is de gemiddelde maat van vrouwen dus je hoeft je daar geen zorgen over te maken! VanHaren heeft trouwens een leuke hakkencollectie t/m maat 44!