Grote voeten.. Maat 44

Hoi,

Ik heb best wel grote voeten, maat 44. Alle schoenen worden me te klein. Paar maanden geleden was het nog 42/43 en nu alweer 44 en ik zou graag willen dat m’n voeten stoppen met groeien. Ik vroeg me af of je hier wat tegen kan doen ofzo? (domme vraag misschien) Maar het is echt heel vervelend…

xxx

volgens mij kan je er niks tegen doen, het is indd vervelend zelf zou ik ook wel een maatje of 2 kleiner willen

42/43

Je kan ze inbinden, net als ze in China deden/doen. Maar dat lijkt me niet zo fijn.
Maar wow, ze groeien wel erg snel dan! Misschien heb je een soort groeistopper. Zou dan even bij de dokter langs gaan.

Ja @pevensie ik groei in de lengte ook heel snel… Opeens.

Misschien even naar de dokter gaan, want die heeft daar misschien wel een spprt van hormonen voor, dat ze dan in moeten spuiten, maarja ik weet het ook niet, want ik ben geen dokter xD

Misschien even naar de dokter gaan, want die heeft daar misschien wel een spprt van hormonen voor, dat ze dan in moeten spuiten, maarja ik weet het ook niet, want ik ben geen dokter xD

Misschien moet je inderdaad even bij de dokter langsgaan, want voor dat je 't weet groei je méér… Of je geeft van je lengte en schoen maat n beetje aan mij :'D

WOW. Hoe kan ik ineens zoveel reacties hebben gegeven? Ik drukte maar 1 keer op versturen :S:S

@xxrachelxx een beetje dubbel ofzoo :slightly_smiling_face:

@TS

mag ik weten hoe oud je bent en wat je lengte is?

Ik ben 14 en ik ben 1.80, nog niet uitgegroeid/ongesteld.

hoe lang zijn je ouders? en je familie?
vaak word je ongeveer even lang als hun :slightly_smiling_face:
ik ben natuurlijk geen deskundige, maar ik denk dat je hoog uit nog 1 schoenmaat zal groeien en nog 5 cm de lengte in of zo?
misschien kan je wel model worden :stuck_out_tongue:

^ Dat eerste is bij mij echt totaal niet, ik ben 14, 1.62 en groei echt nog MAX 5 cm. Mijn ouders zijn 1.83 en 1.94 en mn broers 1.85 en 1.96.

OT: Wat vervelend, ik heb alleen geen idee om je voeten te laten stoppen met groeien. Ik zou even de huisarts of ggd ofzo bellen!

mischien stomme vraag XD maar ben je zelf ook wat dikker?
aangezien ik een grotere schoonmaat had… en nu ik afgevallen ben het wel 2 maten kleiner is geworden O_o’’

@katarina ja dat klopt, ik ben bezig met afvallen, maar ik had eerst een BMI van 27 en was veelste zwaar, toen was mijn schoenmaat nog 40 ofzo, en nu heb ik een BMI van 23 maar nu is het 44…

@doenie mijn vader is 1.94 en m’n moeder 1.78

ik denk dat je de genen hebt van je vader xD

Tjaa, je hebt lange ouders, daar valt niks aan te doen.
En die spuiten/medicijnen waar iedereen het over heeft hebben
volgens mij heel veel vervelende bijwerkingen.

Hoe oud ben je? Want misschien hoortt het gewoon bij je groeispurt.
Maar sowieso, je hebt het waarschijnlijk dan van je vader,
en volgens mij valt er indd niks tegen te doen.