!!Grote verkoop van kleren wegens verhuizing!! Tommy Hilfiger,H&M, Bijenkorf etc

Hi Lovelies!

Doordat ik plotseling moet verhuizen verkoop ik met veel pijn in mijn hart veel kleren voor hele zachte prijsjes (omdat ik ze helaas niet allemaal mee kan nemen). Aangezien ik een shopaholic ben die veel te veel kleren heeft, zijn de kledingstukken die ik verkoop amper gedragen (de meeste ervan) + ik zorg heel goed voor mijn kleding. Daarom is alle kleding in een goede staat. Alle kleding is maat 34/36

Een aantal dingen die ik verkoop:

Rode Kanten H&M Top (maat 36)- €1.50

Bijenkorf white lace jurkje (maat 34) - €5.00 (blazer in de foto zit er niet bij inbegrepen)

H&M Jurkje - €4,00

Tally Weil Jurkje- €4,50

H&M Shirt- €1,50

Ik heb voor al mijn kleding marktplaats advertenties aangemaakt, dus als jullie geïnteresseerd zijn, neem dan alsjeblieft een kijkje:

http://www.marktplaats.nl/verkopers/21391263.html

En als jullie vragen hebben, kunnen jullie ze hier natuurlijk altijd stellen :slightly_smiling_face:

Verzendkosten zijn op de koper. Als je echter rondom Almere, Amsterdam of Leiden woont, kunnen we ook meeten en hoef je geen verzendkosten te betalen.

Muchooos love xx

Oh, en de verzendkosten zijn niet inbegrepen

up

up

Je mag trouwens ook hier reageren als je iets wilt kopen xx

up

upje :upside_down_face:

rode top ruilen?

Ik doe liever niet aan ruilen, aangezien ik de kleding niet wegdoe omdat ik het geen leuke kleding meer vind, maar ik geen ruimte heb om meer kleding mee te nemen. Sorry!

Als jullie het trouwens onredelijke prijzen vinden mogen jullie ook best bieden hoor.