Grote twijfels

Ik heb nu een paar keer met een jongen gezoend. Zijn zelfs bijna verder gegaan dan zoenen. Ik had nooit verwacht dat ik ook maar iets in hem zou zien, maar ik ben hem leuk gaan vinden. Alleen zijn reputatie is heel slecht en mijn vrienden zijn bang dat hij mij zal kwetsen.

Tegelijk vind ik ook een andere jongen leuk. Hij is nu bezet, maar daarvoor keek hij altijd op een bepaalde manier en lacht zo lief. Als ik na school naar huis ga staat hij soms in een lokaal waar vanuit je mij dan kan zien lopen. Dan kijkt hij mij altijd na.

WTF wat moet ik nou. Als ze beide vrij waren en mij beide leuk vonden zou ik voor de 2e kiezen. Ben ik dan nu wel goed bezig?

huh? ik snap de helft niet, maar als ik het goed begrijp:

• 2 jongens
  • eentje wil je niet omdat ie een ‘slechte reputatie’ heeft?! sorry dat is gewoon dom, als je iemand leuk vind dan hoort het je niet te boeien wat anderen vinden.
  • andere is bezet, nou dat is dus niet jou zaak meer, of wachten tot ie single is.

maar zo te horen ben je niet hoteltebotel van allebei, en al helemaal niet als je moet kiezen…

Ze zeggen ook wel eens : “Als je 2 jongens leuk vindt, kies de tweede want je zou nooit voor de tweede zijn gevallen als je de eerste helemaal geweldig vond.”

Wachten wachten dus , heb ik zelf ook gehad bij mijn huidige vriendje…

Nou als je het niet zeker weet zou ik helemaal geen keuze maken.
Maar ik ben ook een tijdje met een jongen geweest die bezet is/was,
en geloof me, dat wil je echt niet. Het is een halfjaar terug en ik heb
er nogsteeds enorm veel spijt van.
dus dat zou ik je helemaal afraden :stuck_out_tongue:

Je vind jongen 1 leuk? Dan kies je toch voor hem, ook al heeft hij een slechte reputatie, dat maakt toch niks uit? Zolang jij maar iets voor hem voelt!
En sowieso is jongen 2 een no-go omdat hij bezet is.

De 1e, want de 2e is bezet.