grote teen

Nou en?
Er zijn mensen die het waarschijnlijk nog erger heb. ik kijk trouwens nooit naar voeten als k in het zwembad ben. Er is dan zóoooooveel anders te bekijekn. Waarom zou je dan je middagje verpesten door naar tenen te kijken xD? Ben maar niet bang. Ga gewoon met je vriendin zwemmen.

Mee eens:)
Niemand kijkt naar je tenen, sterker nog: bijna niemand is tevreden met zijn/haar tenen, tenen zijn gewoon lelijk :stuck_out_tongue:
Bij mij bijvoorbeeld, groeien mijn middelste tenen over elkaar en niemand heeft het opgemerkt :stuck_out_tongue:

Toevallig ben ik vandaag gaanzwemmen. En het valt me op dat ik geen 1 teen heb gezien. Ja die zag ik wel. Van 3 kilometer :’) Maari k lette er niet op. dus bij jou doen ze dat ook niet.

ik keek wel naar mijn voet. Dat kwam omdat hij pijn doet. Kutsteen. Nou ligt de onderkant van mijn voet open. Niet heel erg ofzo :kissing:

Ik snap hoe je je voelt, maar ga gewoon zwemmen joh.
Ik heb puisten op mijn rug, dikke benen en niet zo’n mooi plat buikje maar ik ga ook gewoon zwemmen. Denk je dat ik me daar niet voor schaam? Iedereen heeft wel iets. De een een dikke buik, de ander varkenspootjes, who cares? Niemand is perfect :wink:

mee eens!

ikh eb ook last van hallux valgus :wink: had steunzolen alleen die vergeet ik steeds :fuut: zit bij ons in de familie.

tenen zijn gewoon lelijke dingen.

En stel, iemand kijkt naar je tenen. En zegt tegen je, wow enge tenen. Zeg dan gewoon iets van ‘dus?’ en dan hebben ze ook niks meer te zeggen en dan loop je weg.

Trek je niet zoveel aan van andere mensen

Niks van aantrekken joh, gewoon gaan. Voeten zijn raar, bij iedereen.
Ik heb 1 teen die onder m’n andere teen door groeit. Hij groeit in een knik omhoog en maat den een bocht om onder m’n andere teen door te gaan.
Maar ik ga ook gewoon zwemmen, draag open schoenen etc. En ik heb er echt nog nooit iemand over gehoord. Ik ben er soms ook onzeker over hoor, dus ik begrijp je heel goed. Maar iedereen heeft wel iets aparts.

ik hb misschien een rare vraag,
maar als je een foto ervan maakt,
want met scheve tenen, kunne we eigenlijk niet zo veel :$.
toch?
en anders, gewoon lekker gaan zwemmen! wie kijkt er nou naar je tenen!