grote teen

me vriendinne wille altijd met me gaan zwemmen maar eigelijk verzin ik altijd een smoesje om niet mee te gaan omdat mij 2grote tenen scheef staan
hebben nog meer mensen hier dit?

Scheef?
Trouwens, wie zou dat in hemelsnaam wat kunnen schelen?
En daarnaast zit je merendeel van de tijd in het water: dus niemand die je tenen ziet.

Is het zo erg dan? =O draag je ook nooit slippers of op blote voeten ofso?
Je vriendinnen lachen je echt niet uit hoor, en je tenen, wie kykt daar nou naar! Je moet je daar niet voor schamen egt niet, mijn kleinste tenen staan ook scheef naar binnen, niemand die er wat van zegt ik lach er juist om.

Je vriendinnen accepteren je zoals je bent, dus ook met zogenaamde scheven tenen.
Ik heb ook geen charmant lijf maar welke vriendin kijkt daar nou naaR?

haha, dat valt echt niemand op hoor, en zo wel; So what?!
Ga gewoon lekker zwemmen johh :grinning:

weet je dat je je daar aan kunt laten opereren ?
heeft mn moeder ook laten doen…

en gewoon gaan zwemmen je weet niet wat je mist!
netalsof ze je tenen gaan bestuderen :stuck_out_tongue:

Ik heb varkenspoten, zegt ook iedereen dikke stomptenen dikke voeten hoge wreef en ik loop altijd op slippers en ga regelmatig zwemmen, laat je toch niet tegenhouden door iets stoms als je grote teen.

met vakantie ofzo heb ik wel eens slippers aan maar dan wel altijd met een grote bloem ofzo erop zodat je het niet ziet ikweet ook wel dat de meeste niet op voeten letten maar het voelt gewoon altijd zo alsof iedereen dan naar me kijkt.

Ehm so?
Iedereen neemt me zoals ik ben met 2 kleine tenen die niet naar boven wijzen maar opzij EN ze nemen me met 2 scheve vingertopjes…

… je gaat niet zwemmen omdat je grote tenen scheef staan?
wat verwacht je nu
dat iedereen met open mond naar je tenen gaat kijken? Dat doen ze echt niet hoor, ze zijn veel te druk met zichzelf bezig, leuke jongens spotten etc.

mijn tweede teen is het langste van alle tenen ;but who cares ?
zit er niet zo mee niet iedereen is perfect :wink:

:grinning_face_with_smiling_eyes: ach meid wat erg toch, echt vreselijk gewoon! ja ik zou ook niet gaan zwemmen joh, stel je voor zeg…

Dus je draagt verder ook altijd dichte schoenen? Op vakantie ook enzo.
Pfff. Maar serieus ik vind tenen nooit mooi, of ze nou recht of scheef staan. Je moet je niet druk maken niemand zal je er om uitlachen.

Dit probleem moet echt bij Oprah in de show komen.

Mij zou het niet eens opvallen, want ik kijk niet uitgebreid naar andermans tenen.
Je zou jezelf niet tegen moeten laten houden door TENEN.

(wist je dat mijn 2 kleinste teentjes naar binnenvallen? ze liggen soort van schuin. wat een tragedie…tenen…)

Ik mis een paar nagels op mn tenen en dat valt ook niemand op , het boeit me zelf ook geen flikker hoor maar als het onderwerp daar komt ja geen idee hoe danals ik dat zeg dan heeft iedereen zo iets van huh echt waar? niet gezien

/heb je zeg maar ook twee botten (het gewricht van je grote teen) onder je grote teen uitsteken? zoja, dan zou ik maar s naar een podotherapeut gaan. Want dan heb je een hallux valgus. En geloof me, dat ik geen pretje als het uit de hand loopt.

[nohtml][b][message=2940404,noline]xEvaa schreef op 30 juli 2008 @ 08:17[/message]:[/b] /heb je zeg maar ook twee botten (het gewricht van je grote teen) onder je grote teen uitsteken? zoja, dan zou ik maar s naar een podotherapeut gaan. Want dan heb je een hallux valgus. En geloof me, dat ik geen pretje als het uit de hand loopt.[/nohtml]

:open_mouth: dat heb ik!.

Oud buurmeisje van me heeft dat ook, en ze is er aan geopereerd.

Aaah EINDELIJK! een lotgenoot :stuck_out_tongue:
Bij mij zit het in de familie, en ik heb nu steunzolen x)

als je dat al erg vind!
mijn tenen staan scheef
2e teen is groter dan m’n grote teen
en er zit een ‘gat’ tussen m’n grote teen en 2e teen
dus wat maakt het uit!

Tenen zijn gewoon lelijk. Mijn tenen staan ook scheef. Als je er niks van zegt dan valt het niemand op.