Grote schoenmaat

Hee!
Ik ben bijna 14, en heb een behoorlijk grote schoenmaat.
Met hakken en sleehakken heb ik meestal 42,
en laarzen en sneakers 43/44.
Er zijn best weinig schoenen te koop in deze maten,
en áls ze er zijn lijken ze behoorlijk groot.
Zo doe ik bijvoorbeeld niet snel sneakers of vans bij een panty aan.
Ik weet dat hier al meerdere topics van waren, maar die waren zwaar verouderd.
Mijn vraag was dus, zijn er meerdere hier die hetzelfde probleem hebben,
óf het liefste winkels met grote maten weten, of leuke schoenen als aanraders.
X

Hmm ik kende wel een meisje met hetzelfde probleem (geen leuke schoenen vinden), ze ging altijd naar een speciale winkel, maar dat was ergens afgelegen in België dus denk niet dat je er veel aan hebt.

Ik heb zelf ook maat 43/44 en ik koop mijn schoenen/laarzen altijd bij Schuurman Schoenen en Van Haren die hebben beide ook een online shop dus is wel handig. Ook kun je eens kijken bij passo.nl maar die vind ik nogal duur. Als je in amsterdam woont is er ook een winkel die BigShoe heet, maar ook nogal prijzig.
Die eerste 2 hebben vaak leuke hakken/laarzen

Jaa klopt! Bij Schuurman Schoenen en Van Haren slaag ik ook wel eens,
maar bij Schuurman lijken meestal de laarzen en schoenen behoorlijk huge, dat is wel jammer! Maar bedankt!

Ja jammer genoeg wel, met zwart lijken ze meestal wel kleiner maar je veranderd er niks aan helaas. er moeten meer grote schoenen verkocht worden vind ik.

Ik heb voeten die zo breed zijn dat ik bijna niet in vrouwenschoenen pas, dus ik snap wel dat het heel vervelend is.
Je zou bijvoorbeeld bij O’Moda kunnen kijken, daar kun je filteren op maat, maar daar zit je met laarzen wel rond de 100 euro, en niet alles is even leuk. Je zou ook kunnen proberen om bijvoorbeeld bij sneakers als All Stars of Vans de basic kleuren(zwart/rood/blauw) in mannenmaten te kopen, daar hebben ze ze vaak wel :slightly_smiling_face:

Ik heb hier ook last van! Ik heb weliswaar maat 42, maar toch groter dan die van mijn vrienden!
Ik koop vaak schoenen van duurdere merken, die in de uitverkoop liggen. Deze hebben namelijk vaak grote maten. En anders is idd de van Haren een goed alternatief!

Ik heb maat 42 en koop best veel van Zalando : )

ik wil niet heel lullig doen hoor maar maat 43/44 is ook heel groot en het zal echt niet veel uit maken wat je voor schoenen aantrekt, je voeten zullen niet opeens 6 maten kleiner lijken.
waar je wel op kan letten is dat je geen witte schoenen aandoet, door wit lijken je voeten vaak wel groter.
ik vind die tip van van haren wel goed, daar zijn de schoenen ook niet zo duur :slightly_smiling_face:

^ Lekker om te zeggen, als iemand er al zo mee zit…

^ Dat is niet haar bedoeling zegt ze toch. Ze geeft alleen een tip.

Misschien mannen uggs en zo? Of gewoon mannenlaarzen? hoef je niet heel ver en heb je toch leuke en vooral warmen schoenen. Ik heb zelf niet zo veel kennis hiervan, meestal heb je wel van die speciaalzaken maar of die echt leuke schoenen hebben weet ik niet. Misshcien online shops?

ik heb ook het probleem dat ik geen leuke schoenen kan vinden, maar dan omdat ik kleine voeten heb. ben 16 en heb maat 34/35

Ik heb dus hetzelfde als Overkill haha
maar dan heb ik net 36, meestal pas ik die wel of koop ik ze en beetje te groot :blush:

dat lijkt me ook lastig ja! maar dan heb je niet het probleem dat het groot lijkt haha!

Maakt dus wél heel veel uit wat voor schoenen je aan doet. Je kan je voeten optisch veel kleiner laten lijken door schoenen met de goede vorm/lijnen/kleur.

Ik ken het probleem, ik ben 16 en heb maat 45. Ik koop mijn schoenen bijna altijd bij van wonderen, ze hebben ook een online winkel:
http://www.van-wonderen.nl/
De schoenen gaan vaak tot 44 of 45 en zijn wel redelijk geprijst :slightly_smiling_face: Sneakers haal ik zelf vaak op de heren afdeling, meestal toch niet veel verschil.

Ik heb net hele kleine voeten, vind ik ook niet altijd zo leuk hoor :stuck_out_tongue:

ik heb maat 42/43. :frowning_face:

En ik heb maat 36. Ik wil groter.