Grote schoenen verkoop - maat 38/39 - nu ook kleding toegevoegd! 34/36/38

staan erbij, maar bieden kan natuurlijk altijd. De verzendkosten (meestal €6,75) zijn voor de koper. Over het algemeen ruil ik niet.

Mocht je vragen hebben of iets dergelijks, note me!

Hakken

1. Kobalt blauwe hakken van de Bershka in maat 38. 2x gedragen. Hak hoogte is 12 cm. €15,-

1. Fel roze hakken van Asos in maat 38. 2x gedragen. Hak hoogte is 12,5 cm. c10,-

1. Nude pumps van Bamboo in maat 38.5 (vallen als maat 39), paar keer gedragen. Hak hoogte is 13,5 cm. €10,- (klein krasje op voorkant rechter schoen)

1. Zwarte gladiator heels van de H&M in maat 39, ongedragen. Hak hoogte is 12 cm. €12.50

1. Bruine sleehakken van Forever 21 in maat 38, vallen wat groter, aantal keer gedragen. Hak hoogte is 12,5 cm. €8,-

1. Gebloemde blok hakken van H&M in maat 39, ongedragen. Hak hoogte is 11,5 cm. €12,50

1. Zwarte suede laarzen van Cafe Moda in maat 38, aantal keer gedragen. Hak hoogte is ongeveer 11 cm. €25,-. Lijkt op eerste foto een beetje vaal, op tweede foto beter te zien.

1. Leren korte laarsjes van Manfield in maat 39, 2x gedragen. Hak hoogte is ongeveer 6 cm. €17,50

9. Enkel laarsjes van EDC by Esprit in maat 38, enkele keren gedragen. Hak hoogte is ongeveer 4 cm. €7,50 Verkocht!

1. Zwarte enkellaarsjes met gaatjes van de H&M in maat 39, ongedragen. Hak hoogte is ongeveer 11 cm. € 10,-

11. Zwarte boots van Forever 21 in maat 38. Hak hoogte ongeveer 11 cm. Beetje beschadigd (zie foto’s) daarom voor €5,- Uitverkocht

1. Zwarte gladiator sandaaltjes van H3O in maat 39, ongedragen. Hak hoogte ongeveer 7 cm. €10,-

Platte schoenen
Allebei de sandaaltjes kunnen door de brievenbus en daarom zijn de verzendkosten 3,- i.p.v. 6,75

13. Bruine sandaaltjes van H&M in maat 39, ongedragen. €7,- verkocht

1. Zilveren sandaaltjes van Xtravaganza in maat 38 (vallen iets kleiner/smaller), 2x gedragen. €5,-

Kleding
Kleding kan per stuk allemaal door de brievenbus, omdat het gewicht verschilt per kledingstuk, zijn alle richtprijzen vanaf hier inclusief verzendkosten

1. Kobaltblauw shirtje van de H&M in maat S. Enkele keren gedragen. Leuk rimpel effect bij borst. €4 incl

1. Kort zwart wollen vestje van de H&M in maat S. Ongedragen. €6 incl

1. Grijs shirtje met lange mouwen van Hilfiger Denim in maat M (kan ook als S). Ongedragen. €8 incl

1. Kort fel roze truitje van de H&M in maat 38 (kan ook met 36). Enkele keren gedragen. €5 incl

1. Oversized bloemen trui van de H&M maat XS (kan ook als 36/38, valt groot). Enkele keren gedragen. €6 incl

1. Geruite trui van de H&M maat S. Ongedragen. €6 incl

1. Beige trui van Version Feminin in ONE size, met open rug + strik. Hooguit 3x gedragen. €8 incl

1. Grijs shirtje van de H&M in maat S. €4 incl

1. Blauw/wit geruite blouse van de H&M in maat 34. Ongedragen. €5 incl

1. Spijkerbroek van de Bershka in maat 38. €8 incl

1. Grijze skinny broek van de H&M in maat 36. €6 incl

1. Grijs/beige tregging van de H&M in maat 36. €5 incl

Binnenkort meer :slightly_smiling_face:

:astonished: Up!

upje voor jou:)

1. Zwarte boots van Forever 21 in maat 38. Hak hoogte ongeveer 11 cm. Beetje beschadigd (zie foto’s) daarom voor €5,-[color=rgb(51, 51, 51)]
    [font=Helvetica Neue]

Ruilen? Note me!

Sorry ik ruil liever niet, anders raak ik nooit ruimte kwijt haha :’)

oah ik vind 3 echt heel leuk, helaas zit ik begin dit jaar in een no-buy :frowning_face:

1. Zwarte boots van Forever 21 in maat 38. Hak hoogte ongeveer 11 cm. Beetje beschadigd (zie foto’s) daarom voor €5,-

notee me! ik moet deze echt hebben!!

Ik ben die hier boven ook kan me andere accoutn niet verwijderen,maar kun je me noten over de shoes forever 21 op dit account?
xx

hey note me even over:
3. Nude pumps van Bamboo in maat 38.5 (vallen als maat 39), paar keer gedragen. Hak hoogte is 13,5 cm. €10,- (klein krasje op voorkant rechter schoen)
[size=3px]liefs. x

heb je 11 nog,note meeee :upside_down_face:

Oh wauw 4! Heeeel mooi, ik ga even nadenken of ik ze van je wil overnemen haha, dilemma

Haha is goed hoor!

Verder heb ik iedereen genote :slightly_smiling_face:

Note me voor 9!

nummer 1 3 en 7 kunnen vast niet toevallig met een gemiddelde maat 40? please let me know!

Oh en note me ook over 11 please:)

Zou je 13 misschien willen ruilen? Zie m’n signature voor het topic.

Nee ik denk het niet! 1 en 7 sowieso niet, want die zijn echt wel maat 38. 3 is hoog uit een 39,5 (die is nu ook gereserveerd trouwens :wink:) Sorry!

Sorry ik ruil liever niet en deze zijn nu ook gereserveerd :slightly_smiling_face:

too bad

Kleding toegevoegd :slightly_smiling_face: