grote schaamlippen

Hey girls ,
Ik kramp met een groot probleem.
Ik voel me zo onzeker over mijn vagina omdat ik zo’n grote schaamlippen heb.
Niemand heeft me naakt gezien , zelfs mijn moeder niet , al zeker 5 jaar niet meer.
Ik heb nu een vriendje en zou graag een stap verder zetten met hem ,
maar door dit vervelend probleem durf ik het niet.
Heeft er iemand tips voor me?

Thanks xoxo

Als je vriendje echt om je geeft accepteert hij je zoals je bent, (maakt het hem echt niet uit hoe het er bij jou beneden er uit ziet). Niet alleen jij zult de enige zijn met grote schaamlippen, en stel hij zou jou ervoor dumpen dan zegt het iets over hemzelf en niet over jou.

Ja hij gaat het wel accepteren , maar ik voel me er zelf niet zo comfortabel bij …

Haha meid, dat denkt zo’n 75% van de vrouwen

Kijk hier maar, dat stelt je vast gerust :slightly_smiling_face:
ter informatie: dit is een site waarbij ze vagina’s van vrouwen hebben gefotografeerd om de taboe van een lelijke vagina weg te werken.

-

och ja dat heb ik ook. xd maar ja daar zul je je uiteindelijk gewoon over heen moeten zetten hoor.

Ik snap wel dat je onzeker bent, maar dat is echt nergens voor nodig… zoals hierboven al wordt gezegd, elke vagina is dus anders, net zoals elke penis om het maar even zo te zeggen.

Ik denk dat bijna elk meisje bewust ervan is hoe het er ook uitziet, het is ook niet iets dat je elke dag laat zien aan iemand, ik loop niet graag naakt rond waar me moeder of zus ofzo bij staat…
Als je vriendje je echt gewoon leuk vind, dan accepteert hij je sowieso van binnen en van buiten.

Maak je vooral geen zorgen, ik denk dat alleen “kleine jongetjes” er misschien ‘anders’ over denken, maar een echte man neemt je zoals je bent. En er is totaal niks raars aan van de variëteit van de vagina…

Probeer het te vertellen, als hij van je houd zal hij het accepteren :slightly_smiling_face: schaam je niet. Maar als je er echt mee zit voor jezelf, dan kun je het laten corrigeren

oh bedankt , ja ik hoop dat mijn vriendje ‘man’ genoeg is :grinning:

oh bedankt !!

Ik heb er nog nooit van gehoord bij iemand , daarom vond ik het zo schaamtelijk…

Is niet schaamtelijk meid haha ik weet echt exact wat je bedoeld want ik heb precies hetzelfde, ik schaam(de) me er ook voor maar je kunt er nou eenmaal niets aan veranderen denk ik dan! Ik ben ook al verder gegaan, mijn vriendje vond het helemaal niet raar. Ik denk dat hij eerlijk gezegd allang blij is als jij zoiets wilt delen! Dont worryyy

Oh ik heb dat ook hoor! heb me er nooit voor geschaamd, hij mag blij zijn dat ie er een te zien krijgt denk :wink: nee een piemel dan alsof dat een geweldig mooi ding is XD

Haha daar heb je gelijk in !!!

Ik had dezelfde gedachten, maar nu ik dit allemaal lees ga ik me er denk ik ook maar overheen zetten!

We zijn allemaal meisjes met dezelfde problemen , dus samen komen we er wel doorheen i guess :slightly_smiling_face:

Iedereen heeft iets waarvoor die zich schaamt. Ik schaam me ook voor dingen op seksueel gebied, maar zoals ze al zeggen, je vriendje hoort je te accepteren. Probeer er anders een keer met hem over te praten. x

misschien raakt je vriend er juist extra opgewonden van dat het er zo uit ziet. echt met jongens weet je het nooit als het om vagina’s gaat, waar jij je voor schaamt kunnen zij helemaal weg van zijn.

aah niets om je zorgen om te maken
LET YOUR FREAK FLAPS FLY!