Grote(re) schoenmaat!?

hallo
ik ben 13 jaar (schoenmaat 42-43) en vind het niet leuk dat ik bijna geen schoenen vind die groot genoeg zijn. Daarbij komt dan nog eens dat ik redelijk smalle voeten heb. Ik haat het als mensen naar je kijken omdat je bij de heren naar sportschoenen zoekt (die meestal te breed zijn!). Waarom maken ze niet eens vrouwenschoenen (allé, meisjesschoenen) in grotere maten? Zo veel moeite is dat nu toch ook niet en ze zouden vele mensen hiermee blij maken.

Vriendin van mij heeft daar ook veel last van, dan heeft ze maat 41 of 42 en dan zijn de leuke schoenen net niet in haar maat.
Het zou idd bij veel mensen problemen besparen als ze schoenen ook vaker in grotere maten doen, maar waarschijnlijk is het percentage dat een grote maat heeft zo klein dat het alleen maar extra kosten veroorzaakt ofzo.
Maar ik vind het wel heel lullig.

Heb ik ook. Ik heb dan nog wel maat 40,5/41.
Hoewel ik altijd in mannemodellen van skateschoenen loop, zitten sommige niet helemaal goed omdat ik ook vrij smalle voeten heb.

Ik vind dat er wel wat meer geinvesteerd mag worden in kleding/schoenen voor lange, dunne mensen =/

Ja ik heb ook alst avn ik heb maat 44 en mijn voeten schelen 2 maten dus mn rechtervoet is weer maar 42 echt heel irritant, maar er zijn sommige winkels die speciale schoenen hebben voor mensen met grote maten in Rotterdam zit er 1, Calland heet die volgens mij.

maar 40,5 valt wel mee hoor! ik heb ergens gelezen dat de gemiddelde vrouwenmaat van schoenen 40 is!

beurskend in beek(limburg):wink:

verkeerd:P beurskens is het

Ja ik heb geen grote voeten, maar het feit dat ze dun zijn is soms lastig.
En bij haar is dat dus dubbel zo lastig omdat de meeste vrouwenmaten tot 41 gaan.

Bijv. sommige ballerina’s, die kan ik niet aan omdat mn voeten te dun zijn en ik er uit glip.