grote penis

heeeyyy,
ik heb vorige week een intiem gesprek gehad met mijn beste vrienden, een daarvan (een redelijk grote jongen van bijna 15) zei da die een penis van 23cm heeft (als ie stijf is), ik kon het niet echt geloven dus ik heb wat research gedaan, ik heb helaas niet echt een goed antwoord gevonden

DUS IS EEN PENIS VAN 23CM (ALS IE STIJF IS) NORMAAL BIJ EEN JONGEN VAN BIJNA 15? :flushed:

Jongens houden er nou eenmaal van om zo’n 10 cm te overdrijven. :stuck_out_tongue:
Het kan wel maar ga er maar niet vanuit.

ik heb wel zijn stijve penis gezien in zijn broek en hij leek erg groot, maar toch lijkt het me heel veel, 23cm!

23 cm is wel heeel groot en wat Sleipnir al zei, jongens overdrijven graag…

Dit ja, haha. Het lijkt me inderdaad sterk dat ie nou al 23 cm is. Het kan wel mogelijk zijn hoor, maar goed. :’)

Jongens en overdrijven perfecte combi :wink:

Dus jij hebt naar zn kruis zitten kijken en bestudeert dan de lengte van zn penis?

neen, we hadden een intiem gesprek met zen viertjes, we waren wat aan het moppen en de jongens waren erover begonnen en toen kreeg hij plots een stijve en ja dat valt wel op dusja je kijkt ernaar, is dat dan erg?

Mag ik vragen hoe oud jij bent ? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ja, jou neem ik niet meer serieus.

http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/iets-raar-298566.msg275067282.html#msg275067282

oh en ze had ook nog ergens gereageerd dat haar "sgat"niet in haar klaarkomt als ze dat niet wilt :ok_woman:

ik stel een vraag en jullie antwoorden zo, nee ik ben 14 en geen negen, deze website is om vragen te stellen en niet om uit te maken

of wordt dit ask.fm dan?

jullie zijn kei gemeen ik doe toch niks fack man

waarschijnlijk zijt ge even oud of zelf jonger

gast als gij zoveel ouder zijt wa zit gij dan in godsnaam u leven hier te verdoen.
tis er aan de zien da gij ni veel vrienden hebt

Maar hoezo maak je je hier zorgen over?

seg stome kuthoer gij zit hier te kakken eh

Ik ben zelf ook 14 maar sorry hoor de manier waarop je typt en je vragen stelt laat wel zien dat je of een troll bent of gewoon weer zo’n kindje van 10 wat zich ouder voor doet…

HAHAHA DOEI