Grote penis pijnlijk?

Mn vriend wil het met me gaan doen, maar zn penis is best erg groot. Vind het btje eng als dat ding in me moet haha.

Doet het echt pijn en is het ook zo dat een grote penis lekkerder is? dat hoor ik nl ook wel eens…

Groot? Als in lang of breed?
Wij vrouwen hebben meer aan een brede penis; een lange penis doet niet zoveel omdat alleen het begin van de vagina het gevoeligst is.

Hij moet gewoon bij doggy een beetje uitkijken dat ie niet te diep gaat lijkt me, verder zal het toch geen probleem zijn? :3

nou hij is zowel lang als dik vind ik haha. vergeleken tenminste van die van mn vorige vriend. denk dat deze wel 5 cm groter is

past ie er wel helemaal in dan? die van mn vorige vriend kon er ongeveer net in volgens mij

Ga gewoon lekker passen en meten met je vriend, wij kunnen dat toch niet weten. :'3

Probeer het uit? xD

Dat kunnen wij niet vanaf hier zien he.

Doe aan voorspel, dan heb je een grotere kans dattie past.(tenzij je helemaal niet opgewonden word, dan kun je het wel schudden)

Wij weten niet hoe groot hij is, dus kunnen vrij moeilijk advies geven.
Ik zou het gewoon proberen, de eerste paar keer is het normaal dat het pijn doet. Blijft het daarna, dan zou ik het opbouwen (dat hij eerst met 1 vinger in je gaat, dan twee, tot het geen pijn meer doet en zijn piemel er ook in past). (Snapje?XD)

Doe het gewoon, je merkt vanzelf wel of het pijn doen

:darth:

foto!

nee klopt wij weten dat niet.
edit: :darth:

XD :grinning_face_with_smiling_eyes: jaaa

Ontopic: Probeer het uit!, ik kan het niet voor je zeggen ;3

Grootte van een penis heeft alleen invloed op je als in: 't Is superongelooflijk geil! het is aantrekkelijker (a)

Nee maar hmm. Zolang hij niet te breed is, zal 't niet veel uitmaken.

Of je vorige vriend had gewoon een kleine :grinning_face_with_smiling_eyes:

dat word dan doorduwen :drama:
nee, ik weet het niet

Ik hoop niet 5 cm in omtrek groter…

Groot is helemaal niet fijn.
Ben eens flauwgevallen van doggy door die grote snikkel :darth:

Klein is fijn, groot maar idioot :headbang2

alsjeblief zeg… :darth:

En jij dan met hem?? Want nu lijkt het net of hij het met jou wilt maar jij nog neit met hem… en sory maar jij bent 17!?