Na een grote opruimbeurt van mijn ‘beauty hoekje’ zijn er heel wat dingen waar ik van af wil.
Regels:
- verzendkosten voor de koper
- ruilen is mogelijk
- bieden!
LET OP: de nagellak komt uit een hele grote verzameling. aangezien ik nagels bijt, gebruik ik ze nooit. een aantal hebben dus een tijd ‘stil gestaan’. sommige zien er een beetje “geschift” uit, maar ik heb ze allemaal uitgeprobeerd en ze lakken nog prima. onder de lakjes staan een richtprijs, deze zijn erg laag aangezien ze er niet allemaal meer prachtig uitzien!
Wanneer je een duidelijkere foto of meer informatie wilt, zeg het maar!
Verzorgingsproducten
Van links naar rechts:
- Cien hand cream: fijne handcréme met amandel olie en shea boter, amper gebruikt dus zit nog goed vol! mag weg voor een klein prijsje.
- so me BB cream: BB cream, niet erg dekkend, wel verzorgend, mag voor een klein prijsje weg.
- demak up reinigingsgel: 1 keer gebruikt, maar mijn huid reageerde er niet heel goed op (heb een moeilijke huid)
- kneipp huidolie lavendel: ontspannend en hydraterend, mag voor een klein prijsje weg!
- the body shop mini bodylotion japanese cherry blossom: erg lekker, maar gebruik hem niet!
Make-up
Van links naar rechts:
- Essence blotting paper: 2 blaadjes uit, dus zit nog genoeg in!
- Miss Sporty 13 Fly Away: mag weg voor een klein prijsje
- trio max colors: leuk voor smokey eye!
- black onyi roll on eyeshadow: een rol oogschaduw met veel pigment
- essence limited edition: natvent uristo in kleur 02 mother earth is watching you
Playboy oogschaduw palletje met 10 mooie kleurtjes.
Allerlei ongebruikte lipbalsems en lipglossjes. Het liefst in 1 keer weg! De lipbalsems en het meest linkse lipglossje zijn weg!
Nagellak
van links naar rechts:
- NYC 298 High Line Green: €1
- Wild & More 73: €0,70
- Catrice 740 King of Greens: €1
van links naar rechts:
- Miss Sporty: €0,70
- Catrice 180 Hot or not? : €0,80
- Hema 09: €0,50
- SS 003: €0,70
van links naar rechts:
- Fogan cosmetics 42: €0,90
- Catrice c01 Oriental orange (is rood): €0,60
- Essence 47 Red-y to go: €0,80
- l’oreal 303 lush tangerine: €1,20
- Sabrina 147: €0,50
van links naar rechts:
- NYC 208: €1
- Herome wyc 104: €1
- Etos : €0,70
- COB: €0,55
van links naar rechts:
- Max nails 92 Earth: €0,50
- Fogan cosmetics STRIPER 04: €0,90
- Max striper Bronze: €0,50
van links naar rechts:
- Etos Base coat: zit niet zoveel meer in €0,50
- Essence magnetics 04 mystic wish! + 1 magneetje: creëer een leuk effect op je nagels met behulp van deze lak en een magneetje €1,50
- Barry M texttured 3: textured lakje €2,25
- Etos matte top coat: €0,90
- Etos crack top coat: cracked niet volledig, maar kan als wit nagellakje worden gebruikt. €0,50
nagelstickertjes, mogen gratis weg bij 1 of meerdere nagellakjes (1 á 2 velletjes per lakje)
Haar
Argan olie voor in je haar! Heerlijk spul, zit nog bijna vol
LET OP: deze past niet door de brievenbus en moet dus met de pakketpost!!
Hopelijk maak ik hier andere blij mee!
Liefs, Marith