Grote oorlellen?

Mijn zus heeft best wel grote oorlellen. klinkt best wel stom xd Ze is er heel erg onzeker over, ze durft haar haar alleen maar los te dragen, of iets als je haar oren niet ziet.
Maar ze wilt dus dat de plastische chirurg er iets aan gaat doen. Heel raar, maar dat vind ik dus echt heel eng… ik wil gewoon echt niet dat ze dat doet. Ik weet ook niet waarom… maarja naar mij luistert ze natuurlijk niet als ik ga zeggen dat ze het niet moet doen, maar weten jullie iets waardoor haar oorlellen kleiner lijken ofzo? Oja, ze heeft ook geen gaatjes.

Als ze zich daar beter bij gaat voelen zou ik er niks tegen doen.

gaatjes laten schieten, of als ze dat niet durft/wilt klikorbellen nemen, van die grote ronde, dan zie je haar oorlellen niet meer :slightly_smiling_face:

Zo eng is plastische chirurgie niet. Het is vooral kraakbeen…

Als men intussen dingen als harttransplantaties kan uitvoeren, dan zal zo’n operatie toch best veilig zijn? :wink:

dit denk ik ^

Een oorlel is niet eens kraakbeen, maar gewoon vlees. Dus zo’n operatie stelt echt weinig voor. Bovendien is het de beslissing van je zus en heeft zij last van haar oorlellen. Niet mee bemoeien dus.

gaatjes laten schieten en dan neppe stretch plug kopen, ofzew