grote neusgaten :(

nou ik heb echt heel grote neusgaten en ik baal enorm… ik heb een wipneus en van onder gezien ziet het er net uit al een varken of een stopcontact :S ik vind het zo lelijk!! :S baah :frowning_face:
voor de rest vind ik mezelf best mooi, maar ik kan er gewoon niet tegen :S ik vind dat het mijn gezicht verpest.

Mijn droom is om later presentatrice te worden maar alleen al om mijn neusgaten wordt ontmoedigd om hier helemaal voor te gaan :S wat kan ik doen om dit gevoel te verdrijven? ik heb echt neiging om een neuscorrectie te laten doen of iets dergelijks… :frowning_face:

a.u.b. geen flauwe opmerkingen of zo

er zijn heus geen mensen die jou neus van onderaf gaan checken

dat heeft iedereen…

maar is het wel eens iemand opgevallen behalve jouzelf?

Niemand zal enige moeite doen om vanaf een hoek van 90 graden naar je neus te staren.

ja xD

maar ik bedoel: ik wil later dus echt heeeeel erg graag presentatrice worden… en dan filmen ze je wel eens zo schuin van onder zeg maar en volgens mij ziet dat er bij mij echt niet uit :S
nou ik weet niet en dan ga ik zo twijfelen of ik wel moet proberen om dit beroep uit te gaan oefenen omdat ik bang ben dat ik daar te ‘lelijk’ zeg maar voor ben

of kijken ze daar niet heel erg naar

-Haha niemand ziet er mooi uit schuin van onder. En zo filmen ze ook echt niet vaak ofso?
-Vraag eens aan andere of het egt zo erg opvalt.
-Enne ga ervoor die neusgaten mogen het niet verpesten hoor

Waar jij je nu druk over maakt gaat eigenlijk nergens over.
Ik snap best dat je er onzeker over bent maa het is zo iets kleins…

opereer je neus! kost superveel geld! je hebt superveel pijn! je neus wordt harstikke blauw! maar het resulataat is overweldigend!

Aldus Michael jackson =’)

:'D

let je zelf wel eens op de neusgaten van andere mensen? ik echt nooooit, en ik weet zeker dat andere mensen het niet eens opvalt dat je grote(re) neusgaten hebt…

Ik ben dit soort topic’s eem beetje zat. Let eens een keer op wat je wél hebt. Nu ga ik even een beetje vergezocht en moederlijk doen (xD) maar jij hebt wel nog armen en benen, je kan horen, zien, ruiken en voelen. Je woont in een land zonder oorlog, jij kan naar school. Ik vind het allemaal zulke aanstellerij. Omdat wij ‘niks’ hebben om over te zeuren gaan we maar zeuren over ons uiterlijk. Heb jij namelijk ooit iemand in een oorlogsgebied horen zeuren over haar néusgaten?!

(Ja, het is allemaal heel ver gezocht. Het gaat op het idee xP)

Vooral dictators worden van onder gefilmd. En ik ga er van uit dat je geen dictator wordt, dus.

whaha :stuck_out_tongue: maarrr… eff normaalgezien zeg maar (ik bedoel zorgeloos&zonder oorlog gezien) heb ik ze ook :grinning:. maar ik heb dan ook gewoon een hèl grote neuz en kleine oogjes en bolle wangetjes. Ik noemt zelf 't Caviaeffect. maarja, veel mensen t bij me staan dusja xD

get over it.

er zijn altijd mensen met lelijkere neusgaten, dus maak je niet druk :roll_eyes:

Haha, dat vond ik even heel grappig klinken xD

maar err… ik heb op tv nog nooit een presentatrice gezien die schuin vanonder werd gefilmd

Amen.
Ik denk idd niet dat er mensen daar heel hard op gaan letten, ze gaan het hoogdten mss zien, maar om erover te praten …