Grote neus

Hallo!

Ik heb speciaal hiervoor een account gemaakt, dus ik hoop dat ik niet afgekat wordt.

Ik heb dus echt een grote neus en ik vind dit echt vreselijk. Het maakt me meteen zo lelijk en ik kan er wel om janken.

Wat kan je doen om te zorgen dat hij minder opvalt? Kleiner worden zal hij namelijk toch niet…

x

Ik heb ook een best lange neus, maar je kunt er niet veel aan doen denk ik. Waarschijnlijk valt die je zelf meer op dan anderen. Meestal kijk je namelijk niet zo snel naar iemand anders zijn neus.

Misschien kun je met make-up schaduwen faken zodat hij minder groot lijkt? Maar ik heb verder geen idee. Google?

Ik ben echt een kneus met makeup… en ik ben een beetje aan het googlen, maar ook mensen die ten einde raad zijn :frowning_face:

Ik heb ook best een grote neus hoor, maar je moet jezelf gewoon accepteren hoe je bent. Je kan er niks aan veranderen, behalve dan zo’n neusoperatie maar dat zou ik niet doen.

Maar altijd als ik in de spiegel kijk, voel ik me gewoon rot over mijn neus.

Ik heb volgens anderen een Michael Jackson neus, ik vind hem lelijk want hij is scheef en de neusgaten zijn niet even groot.
Ik ben bang dat er niks anders op zit dan een neusoperatie.

Leer het te accepteren! Ik heb ook een grote en niet zo mooie neus, maar blijkbaar valt het mij meer op dan andere mensen. Iedereen heeft wel iets wat ie wat minder mooi vindt.

Misschien dit?
http://www.essentialdayspa.com/forum/viewthread.php?tid=8984

-

-

Ach ja, iedereen heeft wel iets. Jij vindt je neus niet mooi en ik vind m’n huid spuuglelijk. En geloof me, je huid is ook echt zo’n in-your-face iets. Helaas is er niet echt iets voor om het te verhelpen maar ik denk niet dat je op een neuscorrectie zit te wachten…

Enige optie is accepteren, denk ik.

volgensmij haat iedereen zijn neus

Dat ja ^^

Echt, ik ben ook niet tevreden met mijn neus. Van de voorkant vind ik alles prima, maar van de zijkant vind ik hem iets te groot lijken en beetje een te rechte neuslijn. Maar je moet er gewoon mee leren leven. Het valt andere mensen minder erg op dan jezelf :wink:. Eventueel kun je altijd nog later een neuscorrectie doen.

Neuzen zijn gewoon lelijk! Meestal dan. Neem iig een spannend kapsel, leuke oogmakeup of iets dergelijks. Dat mensen iig daar eerder naar kijken.

Contouren met make-up.

ik heb ook een grote lelijke neus… ik ga hopelijk dit jaar een operatie doen, iemand hier ervaringen met n neuscorrectie?

Geef het tijd.
Dat is mijn beste tip omdat ik vroeger precies dit had. Als ik foto’s van vroeger terugkijk ben ik geshockeerd door de grootte van mijn neus. Ik haatte het, wilde met wasknijpers om mijn neus slapen, ging 's avonds laat op zoek naar goeie klinieken om neus operaties uit te kunnen voeren en redenen om ouders te overtuigen etc. Ik had gewoon zo’n (volgens mezelf) lelijke neus toen ik tussen de 9 en 12 was. Alleen toen werd ik ouder, en langzaam maar zeker werd hij kleiner, kwam hij meer in verhouding met mijn gezicht, en nu ben ik eigenlijk best tevreden met mijn neus. Hij is misschien niet klein maar zéker niet meer zo reuzachtig als eerst.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Vaak let je daar zelf veeel meer op dan dat andere mensen dat doen. Maargoed, om je zekerder te voelen (daarvoor kun je het beste eigenlijk gewoon je neus accepteren, maar dat is ook het lastigst en nja) kun je de aandacht met make-up naar een ding op je gezicht afleiden. Nét wat meer oog make-up, of juist veel aandacht naar je lippen.

Zolang het bij je gezicht past, is dat toch geen probleem?