Grote neus

Ja je hebt eigenlijk wel gelijk! maar ik vind het echt vreselijk als ik van de zijkant gefotografeerd word :S

ik vind je neus echt wel meevallen.
en trouwens iedereen heeft wel iets dat diegene minder aan zichzelf vind.
het gaat om het totaal plaatje, niemand gaat zich heel erg focussen op 1 onderdeel in je gezicht.

tuurlijk, het is een voordeel want je kan beter ruiken!

Hhahahaha :tipping_hand_man: het heeft zo z’n voordelen

haha, ‘Same here’ … echt waar, had ik eerst ook, en ging daardoor ook ‘op de foto gaan’ vermijden enzo. Maar na die switch in mn hoofd dacht ik ook zelfs op de foto’s van de zijkant van; zo val ik op tussen de rest, niemand van mijn vriendinnen heeft het. okee, niet dat ik bekend wil staan als dat meisje met die bobbel op dr neus ofzo. xd
maar het is maar hoe ‘je het rockt’.
als je iets aan hebt, en jij denkt; ‘wat ik nu aan heb staat me goed’ dan zul je merken dat je veel complimentjes krijgt. i.pv als je denkt ‘vinden mensen dit wel leuk’ .
en ik denk dat je misschien zo een beetje moet gaan denken, kan een tijdje duren, maar je krijgt er een hoop zelfvertrouwen voor terug!

Tuurlijk, en jij bent echt ontzettend dom.

Wat moet je doen om een brede kaaklijn te verbergen?

Thankssss je hebt me echt op een andere manier naar me zelf laten kijken, :slightly_smiling_face: Denk jij dat je ooit een neus correctie zal nemen?

Hoezo dat?

ja weetje ik heb ook zo’n neus…
voor de rest vind ik mijn gezicht wel mooi maar die kut neusss!!!
ik bedoel als het je ECHT irriteert dan mag je het gewoon veranderen.
natuurlijk niet te ver gaan…

Mijn kleine broertje heeft echt van die flaporen :stuck_out_tongue:
hij gaat waarschijnlijk later een oorcorrectie krijgen:P

zelf wil ik een neuscorrectie en oorcorrectie een van me ore zit meer naar vore -,-’

o en weet je ik ben Iranees en weet je wat ik weet over Iran…
Dat 90% van de Iranezen een neuscorrectie ondergaat :stuck_out_tongue:

zo moet je maar denken… er zijn meer die hun neus haten xd

Woow 90%
Haha ik heb ook een grote neus, vindt ik zelf dan, maar niet met een bobbel, maar meer zon grote schoenenneus

Hhahaha ik ben zelf Afghaans en mensen van azie hebben gewoon best een grote neus ik ga ook gewoon een neuscorecctie laten doen als ik oud genoeg ben :wink:

Wil je het eigenlijk veranderen vanwege dat anderen er wat van zeggen…
of irriteer je je zelf eraan?
Niemand heeft ooit iets over mijn neus off oor opgemerkt maar het irriteert mij gewoon.
Voor de rest heb ik gezworen dat die twee later mijn enige plastische chirurgies… (volgens mij klopt die zin niet xd) zullen zijn.

veel Aziaten zoals Japanners doen ook chirurgie aan hun ogen omdat ze meer westerse ogen willen…
Elke cultuur heeft wel watxd

(al zijn hun ogen prachtig!

Ik wil het eigenlijk doen voor mezelf ik stoor me er heel erg aan, ik kan niet eens een mooie foto van mezelf aan de zijkant maken omdat die bobbel er zit. Maar niemand heeft ooit iets over mijn neus gezegd :stuck_out_tongue: zodra ik 18 ben en genoeg geld heb ren in naar de plastisch chirurg

leuk dat je trouwens Iranees ik vind Iraanse mensen altijd zo knap!

Heeey, haha ja, al mijn nichten hebben een neuscorrectie daar hehehe

:’) Op de toon van: ‘ik ga wel eens naar de winkel’

:grinning_face_with_smiling_eyes:

whaha geinig!XD
Ik ga later met mijn moeder als ik 18 ben dat ook doen in Iran :stuck_out_tongue_closed_eyes: