Grote neus

Hey meiden,
Ik vroeg mij eigenlijk af of er modellen zijn met grote neuzen (bobel op neus). En of je eigenlijk wel model kan worden met een grote neus? Aangezien je neus het meeste opvalt als je naar iemand kijkt.

ik heb nog nooit een model gezien met een grote neus eigenlijk…

kijk america’s next topmodel ofso?-.-

Ik denk dat het wel kan hoor. Ik ken een heel fotogeniek meisje, mét een grote neus

Ik heb bijna alle afleveringen gevolgd maar ik heb nooit iemand met een grote neus gezien

Ik heb ook een grote neus haha. Maar ik denk dat als je model bent, dat je dan de technieken wel kent om de aandacht op een ander lichaamsdeel te leggen, zoals ze bij ANTM altijd doen ‘Je hebt niet zulke volle borsten, dus probeer zo en zo te staan inplaatsvan zo’

Dat bedoel ik ahah. Weet niet of het bij je neus kan, maaroke

Daarom juist misschien is iemand super knap maar heeft een bobbel op de neus

Ik heb niet echt een een grote neus maar wel met een bobel het is best wel lelijk maar oke als ik oud genoeg ben neem ik wel een correctie ofsow

Hoezo wil je dat eingelijk weten?

Waarschijnlijk is het je dan niet opvallen
mij trouwens ook niet xD
wel een keer een bobbel op een neus
dus tuurlijk zijn die er-.-

Ja dat kan.
misschien foto’s van het vooraanzicht zodat de ‘‘bobbel’’ niet opvalt?

katie price

http://allwomenstalk.com/wp-content/uploads/2008/08/katie-price.jpg

Gisele Bündchen vindt dat ze een grote neus heeft…

Nee even serieus hoor ik kijk ook ANTM en ik zie echt best veel bobbelneusjes hoor, niet heeel overdreven maar ze zijn er wel als je goed kijkt. En ik denk wel dat het kan want ze gebruiken toch photoshop, en van voren zie je er haast niks van ook… maar de kans is misschien wel kleiner als je echt hoofdmodel zegmaar wordt. ja vreselijk maar ik weet naam ff niet, gwn close up enzo weet je wel.

als je er echt mee zit zou je het met make-up een beetje kunnen verbergen.
die bobbel zit er, en gaat niet weg zonder plastische chirurgie, maar als je vind dat je een grote neus hebt, dan is make-up een goede oplossing.

gewoon een beetje lichtbruine (ligt aan je eigen huidskleur) oogschaduw op de zijkant van je neus, en hierdoor krijg je een soort ‘schaduw’ effect.

beetje raar voorbeeld, maar misschien krijg je hier een beetje een idee bij met wat ik bedoel.

http://livelifegorgeous.web-log.nl/mijn_weblog/images/2009/04/05/contour.jpg

.

.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[quote author=jadoreeee link=topic=188354.msg7557841#msg7557841 date=1301590363]
.

nee helemaal niet lelijk of groot! ik heb ongeveer hetzelfde, en vond het zelf ook echt heel erg bij mezelf opvallen, en kreeg toen ook wel eens nare reacties. maar toen dacht ik na een tijdje ‘fack it’ en toen nooit meer iemand over gehoord, en zelfs complimentjes erover gekregen. misschien ook een idee?

En ik zie trouwens ook dat je best volle lippen hebt op die foto, misschien ook als je met make-up de nadruk legt op je lippen en/of ogen, dat je dan zelf ook het idee krijgt dat het minder opvalt?