Grote neus😭

Heyy,
Ik heb een hele grote neus van de zijkant zie je het heel erg maar van de voorkant niet echt maar ik ben er super onzeker om. Mijn profielfoto is die foto ik kon het nergens anders opzetten. Willen jullie je mening geven erover?:hugs: Maar ik ben bang dat ie later nog groter word. Maar gaat je neus later beter in je gezicht passen? Help me!!:sob:

heyy
ik vind je neus best meevallen hoor. Ik had precies hetzelfde en toevallig viel het onderwerp op uiterlijk onder het avondeten en toen zei ik dat ik mijn neus echt groot vind. Mijn stiefmoeder zei toen dat dat helemaal niet zo was en dat het gewoon bij mijn gezicht past. Het lijkt voor jezelf misschien alsof hij te groot is, dat heb ik nu nog steeds wel een beetje, maar hij hoort bij jou en dit valt bij anderen niet erg op :sob::muscle:

je kan je neus als je wilt smaller laten lijken door te contouren. Moet je anders even youtube ''how to make your nose look smaller(with contour). x

Dat heeft niet veel zin als de neus alleen van de zijkant groot lijkt, en niet van de voorkant denk ik.

Ik vind je neus echt niet te groot, ik ben vroeger ook altijd onzeker geweest over m’n neus en werd ermee gepest.
Tegenwoordig kijk ik in de spiegel en zie ik dat het best mee valt, laat het los het valt mee en het zou veel erger kunnen zijn.
Je ziet er vast goed uit! :slightly_smiling_face: