Grote neus

Hoi,

Ik voel me al een tijdje ontzettend onzeker over mijn neus. Ik ben 13 jaar oud dus een neuscorrectie zit er nog lang niet in. Nee, ik ben niet zo’n meisje met een prachtig slank neusje die roept dat haar neus te groot is voor aandacht. Mijn neus is zo groot dat het mijn hele gezicht verpest. Elke dag voel ik me er onzeker over.

Mijn vraag is eigenlijk of iemand goede tips heeft om mijn neus niet zo op te laten vallen of smaller te laten lijken. Ik hoop echt dat iemand kan helpen.

Liefs

Ik heb hetzelfde, ik weet natuurlijk niet hoe jouw neus eruit ziet en jij niet hoe de mijne eruit ziet maar ik vind van mezelf dat ik ook een grote neus heb.
Ik gebruik nu al een tijdje bronzer om mijn neus te ‘shapen’. Snap je dan wat ik bedoel? Anders geef ik je even een linkje met een video/uitleg.

Dit heb ik wel eens geprobeerd (overigens wel met donkere oogschaduw :flushed:) maar ik vond mijn neus eigenlijk alleen nog maar meer opvallen. Misschien dat dat kwam door het product dat ik gebruikte?

Ontzettend herkenbaar dit. Shapen is een optie inderdaad, maar verder valt er vrij weinig aan te doen, helaas. Ik denk dat je er dus echt mee moet leren leven, in ieder geval tot je in aanmerking komt voor een neuscorrectie

Je kan beter wel echt een bronzer gebruiken, ik heb 1 van Catrice en die was ook maar 3/4 euro.
Je moet natuurlijk de lijnen wel goed blenden anders valt het zoals jij zegt meer op.
Misschien als je zelf een beetje uitvind hoe het er goed uit ziet dat het dan steeds beter lukt?

@FASHI0N oké, bedankt! Ik ga het proberen.

@Stanza Er mee leren leven… Eigenlijk wel logisch, maar voor mij eigenlijk heel lastig omdat ik al sinds kleins af aan heel graag wil proberen model te worden. Ik weet niet of dat wel kan mijn zo’n neus…

Snap ik, dat heb ik ook heel erg lang gehad. Maar weet je, als model heb je zelfvertrouwen nodig en als je dan onzeker bent over je neus, is dat heel duidelijk te merken en dat wil je juist niet. Plus, je neus verandert niet, of je er nu onzeker over bent of niet, dus dan kan je er beter niet onzeker over zijn, toch? Makkelijker gezegd dan gedaan, weet ik. Maar het is een stuk fijner als je niet elk tijdstip bedenkt wat anderen wel niet van je neus vinden als ze naar je kijken :slightly_smiling_face:

Daar heb je een punt, heeft me even aan het denken gezet. Bedankt, ik ga proberen me er minder van aan te trekken.

Vanaf je 13e kan je gezicht nog steeds ontzettend veranderen, misschien komt alles wel veel beter in verhouding. Waarschijnlijk valt het anderen ook echt veel minder op, dus probeer wat minder onzeker te worden als dat lukt.

Ik ga het proberen, bedankt voor je reactie! :slightly_smiling_face:

Het valt waarschijnlijk anderen een stuk minder op, jij focust je op je neus en vanuit een bepaald perspectief ziet het er misschien wat minder uit.
Maar mensen waaar je mee omgaat zien dat meestal niet zo erg en bekijken je van allerlei perspectieven.

Weg