grote neus

Beste leden,

Ik zit ergens mee…Vroeger werd ik gepest vanwege mijn grote neus het maakt mee heel onzeker :frowning_face:
Ik wil graag een neuscorrectie, maar dat is te duur :frowning_face: Pff wat moet ik doen iemand enige idee…
sooss… help me

alvast bedankt voor het reageren…

Het accepteren. Iedereen heeft wel iets.

Ik heb ook een grote neus, nouja eigenlijk een bobbel. Ik ben toen ik klein was keihard gevallen op mijn gezicht, dat is dus een oorzaak geweest voor die lelijke bobbel op mijn neus. Ik zat er vroeger heel erg mee. Soms durfde ik niet langs mensen te lopen omdat ze de zijkant van mijn gezicht zouden zien en dus mijn neus. Ik ben zelf ook wel eens gepest om mijn neus. Soms zat ik on mijn bed te huilen stiekem. Ik weet niet hoe oud je nu bent, maar ik ben 18. Ik heb nu gewoon besloten om me er niet zo druk over temaken. Iedereen heeft wel iets wat die niet mooi vind, right? Ik denk hou ouder je wordt hoe minder je je aantrekt van anderen. Enige wat je nu kan doen is gewoon schijt hebben

Ik het het ook en ik ga hem hopelijk binnen een aantal jaar laten opereren.
Je kunt proberen om met make-up je neus wat kleiner te laten lijken/mooiere vorm te geven. Er zijn daar tutorials van te vinden op youtube.
En tsja, je zou het moeten leren accepteren eigenlijk, maar dat kan ik zelf ook niet dus dat is misschien niet mijn beste advies

Je neus smaller laten lijken met bronzer en highlighter.

Misschien een beetje proberen te contouren met make-up? Highlights doen wonderen.

Ik heb ook best een grote neus, of eerder wat breder,maar het is een kwestie van accepteren. Want als jij dat al niet kan, hoe zouden anderen dat wel kunnen?

Je kan je neus kleiner laten lijken door contour en highlighten. Kijk hiervoor maar wat fimpjes op YouTube! Carli Bybel heeft hier goede filmpjes voor.