Grote maten bikini

Hallo allemaal,

Ik weet dat er al een topic over is maar deze is van al een tijdje geleden.
Ik zoek leuke bikini’s/bh’s in maat 85F/90F alleen kan ik nergens leuke vinden voor een redelijke prijs.
Steeds als ik er eentje zie dan is hij veelste duur.
Hopelijk zijn er mensen met het zelfde problemen of kunnen jullie mij helpen.

X

http://www.hunkemoller.nl/nl_nl/badmode/bikinitops.html?size=38

Ik heb even gekeken.
Zelf haal ik eigenlijk meestal ook mijn bh’s enzo bij hunkemoller. Het kan soms kwa prijs heel erg mee vallen. Gewoon goed zoeken.
Succes, ik hoop dat je wat vind!

xx

(Ik ben net nieuw en wist dus niet echt bij welk thema enzo ik dit moest plaatsen)

Ik heb vanmiddag overal liggen zoeken op het internet maar als ik dan een leuke zie dan is het ook meteen duur.

Ik zit met 80D maar heb hetzelfde probleem… En als je een leuke vind zijn ze te duur. Of als je een goedkope vind zijn ze niet leuk :’). En van dat model zoals in het linkje zijn er, vind ik, vaak geen leuke. Of het is maximizer/push-up. Zucht.

Misschien is het zo, dat als je een grotere maat van bikini hebt dat je er automatisch meer voor betaald? Mijn moeder heeft ook een grote maat, en die betaal zo 60 euro voor een goede, stevige BH.

Vergeet niet dat als je grotere borsten hebt, dat je ook meer steun nodig hebt. Anders krijg je gauw theezakjes.

Klopt, en als het niet anders kan zal ik zeker een duurdere bestellen.
Maar ik denk dat het geen kwaad kon om gewoon even hier te vragen of jullie nog sites weten ofzo :flushed:

Neee tuurlijk, vragen kan altijd :-)!
misschien wist één van ons inderdaad nog wel een site hiervoor,
maar dat was mijn enige tip wat ik hiervoor kon geven!