Grote make-up en nagellak verkoop!

Ik heb inmiddels zoveel make-up en nagellak dat ik een deel niet gebruik. Ik vind dit heel erg zonde dus vandaar dat ik wat verkoop! Alles is nog in zeer goede staat, ik wil ook geen ‘troep’ verkopen.
Als je geïnteresseerd bent in iets, stuur me dan even een note of stuur me een emailtje naar:
blond-beauty@hotmail.nl

De prijzen zijn excl. verzending!

Nagellak:

Herôme nagellak: de 2 eersten en de laatste slechts één keer gebruikt, de anderen nooit. €3,- per stuk
V.l.n.r.: 122 Kuala Lumpur, 131 Chamonix, 202 Samara, 204 St. Petersburg, 203 Kazan, 162 Blue Palermo (Crack topcoat!)

Catrice nagellak: de eerste een aantal keer gebruikt, de 2de en 3de nooit. De eerste kost €1,- en de andere twee €1,50 per stuk.
V.l.n.r.: 240 Sold out for ever, 690 Fred said red, 710 Dulce & havanna

Teeez nagellak: beide nooit gebruikt, ook €1,50 per stuk
V.l.n.r.: Spa retreat, Red carpet

[s]Essence multi dimension nagellak: beide 1 à 2 keer gebruikt, €1,- per stuk
V.l.n.r.: 73 Replay, 72 Found my love

Essence zwarte crack nagellak, ook bijna nooit gebruikt, €1,-

Essence Re-mix your style love topcoat, één keer gebruikt, €1,-

Essence colour & go 43 where is the party? max 2x gebruikt, €0,60[/s]

Astra nagellak (uit Italië): beide nieuw. €1,50 per stuk
V.l.n.r.: 09, 36

Hunkemöller nagellak: beide nieuw, €1,- per stuk
V.l.n.r.: 03 Purple, 01 Taupe brown

Pupa magnetic nagellak: 27 Magnetic orange. Helemaal nieuw incl. doosje en bijbehorende mageneten. Nieuwprijs is €9,95 ik wil er €4,- voor.

Make-up:

Gosh pigments: zo goed als nieuw. €1,50 per stuk
V.l.n.r.: Copper, steel, mink

Catrice intensif’eye wet and dry shadow: beide één keer geswatched. €1,75 per stuk
V.l.n.r.: 040 Have you seen alice?, 020 Charly’s chocolate factory

Essence quattro: 03 vamp it up, allemaal één keer geswatched. €1,25

Pupa baked eyeshadows: beide één keer geswatched. Incl. doosje, €4,- per stuk.
V.l.n.r.: 200, 800

Etos pick and refill oogschaduwpalette incl. 3 kleuren blauw. Allemaal één keer geswatched, €3,-

Maybelline eyestudio duo’s: Allemaal een keer geswatched, sommigen één keertje gebruikt. €3,- per stuk.
V.l.n.r.: 70 Shiny nude, 60 Bronze seduction, 80 Cosmic black

Etos long lasting eye cream waterproof in nr. 5: één keer geswatched, €2,50

Essence stay all day long lasting eyeshadow in 02 Glammy goes to…: Een paar keer gebruikt, €1,-

Essence ballerina backstage eye soufflé in 03 Grand-plié in black: max 2 keer gebruikt, €1,-

MAC refill in Humid: één keer geswatched, in de verpakking. €10,- incl verzending

Etos brightening concealer in kleur 2: één keer geswatched om te kijken of het de goede kleur was. €2,-

Etos colour adapt foundation in 002: ook één keer geswatched om te kijken of het de goede kleur was. €3,50

Bourjois bio détox foundation in 52 Vanille: max 3 pompjes uit. €4,-

Gosh multi colour blush in 50 pink pie: één keer gebruikt. €3,-

Sephora blush in Meringue jalouse (sticker mist): één keer geswatched, €2,50

Etos baked blush in 002: Helemaal nieuw, heeft gouden glans. €2,50

Babor glossy liplite in 02: één keer geswatched, €2,50

Etos ultra shniy lipgloss in 104 (?): Helemaal nieuw, €2,50

Make-up studio eye pencil in nr. 3: Helemaal nieuw, €4,-

Golden rose eyeshadow pencil in 105: één keer geswatched, €2,-

2B eyeliner in 03 Pearly blue: helemaal nieuw, €1,50

Teeez glitter eyeliners in Night out en Shopping district: beide één keer geswatched, €3,- per stuk

Teeez oogpotloden in 08 Outta Control en 09 Rebel: beide één keer geswatched, €2,- per stuk

Bij interesse dus een note sturen of een email naar: blond-beauty@hotmail.nl

ik heb intresse in
Gosh multi colour blush in 50 pink pie: één keer gebruikt. €3,-[color=rgb(51, 51, 51)][color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]Sephora blush in Meringue jalouse (sticker mist): één keer geswatched, €2,50[color=rgb(51, 51, 51)][color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]Etos baked blush in 002: Helemaal nieuw, heeft gouden glans. €2,50
Catrice intensif’eye wet and dry shadow: beide één keer geswatched. €2,- per stuk[color=rgb(51, 51, 51)][font=Helvetica Neue], 020 Charly’s chocolate factory

note me :slightly_smiling_face:

Upje

Leuke dingen =) Upje

Note me voor de 2de Herôme nagellak, Essence stay all day long lasting eyeshadow in 02 Glammy goes to…!

En ook nog voor de Gosh multi colour blush!

Up!

upje

die catrice verkopen ze nu bij de kruidvat in allerlei kleuren voor 1,45.
ik denk meld het maar even.

Up!

Hoihoi! Ik vind het heel erg leuk dat je make-up verkoopt enzo,
alleen ik heb een tip: Het is niet echt hygienisch om al gebruikte make-up te verkopen… (niet gemeen bedoeld hoor)

Heei! Jaa dat snap ik! Ik heb het allemaal met schone kwasten gebruikt en maak het uiteraard schoon met een doekje of wat alcohol. Alle producten die ik er niet meer uit vond zien ga ik ook niet verkopen! Dat vind ik zelf ook niet hygiënisch :slightly_smiling_face:

Up!

Haha. Ik wordt hier echt zo hebberig van, al die make-up and nagellak. :pensive:’ maar mijn eigen voorraad moet eerst eens op worden gemaakt. Up voor jou!

Haha, thanks ^^

Upje!

UP