Grote hoekbank/slaapbank voor op m'n kamer.

Hoi!
Ik mag m’n kamer verbouwen, en ik wil graag een grote hoekbank voor bij m’n tv, voor vriendinnen als we bijv. film gaan kijken… en als er mensen blijven slapen een slaapbank (maakt niet uit of het hoekbank of slaapbank is).

de breedte; 150 tot 200 cm.
lengte; maakt niet uit.

Heeft iemand misschien een idee of er iets op marktplaats staat, of verkoopt iemand hier een? (waarvan er ook een advertentie op marktplaats staat, lijkt me ;p)

XX!

bij de blokker heb je een witte opblaas bank, stoel en nog een stoel voor je kamer… ze lijken nu stom maar ik heb de grote stoel… zit heeel lekker :3

marktplaats staat er vol mee! Ik heb mijn bank ook van marktplaats haha

heb jij geen hersens gekregen… je maakt echt om ALLES een topic… wat is er nou moeilijk aan om bij marktplaats “hoekbank” in te typen… je zet hier zelfs al neer

Nou sorry hoor, en ik maak niet om alles een topic, ik dacht misschien willen mensen hier van een hoekbank af ofzo…
Ik heb teminste wat aan die reactie van chantal.

Kijk even op de ikea site, dan boven in het zoekbalkje ‘slaapbanken’ intypen, krijg je een heleboel items wacht dit is de link :

http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=slaapbanken

muhaha, dankje :stuck_out_tongue:

nee, sorry, maar kan je niet via vrienden of tantes of ooms informeren naar zoiets? meestal kan famillie ook wel helpen :grinning:

Bedankt. :slightly_smiling_face:

overreacted O.o

Uhm, nee, ik ben eigenlijk ook opzoek naar een kleine hoekbank haha, UP dus!

Kijk gewoon eens op Marktplaats… Ga de meubelwinkels af… Zo moeilijk lijkt me dat allemaal niet eigenlijk :stuck_out_tongue: