Grote fout

Hoi dames,
Ik zit met iets waar ik heel veel moeite mee heb.
Sinds carnaval ben ik bezig met een jongen, die best gewild is in de stad waar ik woon en hij weet van zichzelf dat hij best aantrekkelijk is en hij kust met erg veel meisjes.
Sinds carnaval heeft hij met niemand anders gekust dan mij, we zijn samen uiteten geweest en “verder gegaan”. Nu klinkt dit allemaal nog niet zo erg.
Maar een tijdje geleden liep het niet zo lekker tussen ons, mede door dat ik met mijn examens begon en hebben we besloten om even rust te nemen. Maar ik was gekwetst en best boos op hem dus heb ik een week voor mijn examens met iemand anders gekust. Ik heb het aan die jongen verteld en hij was erg gekwetst. We praten nu wel met elkaar als we elkaar weer tegen komen opstap, maar het voelt niet meer zoals eerst. Hij zegt dat hij me nog een kans wil geven, maar even laten doet hij weer super stom tegen mij.
Ik weet dat ik hem heel erg gekwetst heb, en hij neemt nu niet meer de eerste stap naar mij toe.
Ik moet het zelf oplossen wamt ik ben tot over mijn oren verliefd op hem.
Maar, ik weet NIET wat ik moet zeggen.
Kan iemand mij helpen? Ik heb nog nooit zoiets gevoeld voor iemand, en mijn kans op een leuk, lief, knap en ga zo maar even door vriendje heb ik zelf verpest. Dus ik moet nu mijn eigen rotzooi opruimen…

Please help, ik ben behoorlijk hopeloos!!!

Waarom ga je niet eens ff goed met m praten, en dan bedoel ik echt face to face, en niet over de telefoon. Dan zag je wat je hier net heb beschreven en zeg je dat het je echt heel erg spijt, want als ik het zo lees heb je ook heel veel spijt! Vraag of jullie misschien binnenkort weer eens samen wat leuks kunnen gaan doen ofzo…
Ik heb hier niet veel ervaring mee, maar dit is mijn tip… Succes!