grote cupmaat

ik ging laats mijn bh maat laten op meten wat bleek ik heb cup E
nou goed ik zoeken naar een bh maar alles is zo´n40 euro
in deze maat :S fuckk

weet iemand waar je voor een redelijke prijs bh’s kan halen?
livera ben ik al geweest daar is het laagste 20 euro dus die vallen ook mee !:smiley: maar ik ben op zoek naar nog wat winkeltjes

x

Hunkemoller? V&D?

http://www.girlscene.nl/fashion/kledingtips/2007/januari/277943
http://www.girlscene.nl/pages.php?page=521474&start=0&

Beetje googlen :slightly_smiling_face:

Ik heb precies het zelfde. En mijn bh’s zijn ook altijd ontzettend duur. Maar die zijn wel super stevig.

Bronprix.nl

ik heb ook cup E, ik vind Sapph heel fijn al knip ik die bandjes er wel af want die vind ik heel lelijk.
Verder heeft hunkemoller wel leuke bh’s die niet zo duur zijn en vaak ook leuke acties.

honkemoller had ik idd nog niet gekeken

v&d had ik net op de site gekeken en cup e was daar dus 40 euro

ik ga is bij bronprix kijken en hunkemoller natuurlijk ook :slightly_smiling_face:

thnxx(L)

Ik vind 40 euro eigenlijk nog niet megaduur voor een bh trouwens.

Voor E een beetje want er zijn best veel bh’s rond 30 euro voor cup E.

Hunkemöller, V&D, H&M (misschien?), Livera

Ik heb zelf cup F en haal mijn bh’s altijd bij Hunkemöller. :slightly_smiling_face: De prijs van de mijne ligt rond de 20-25 euro. Livera is ook erg goed trouwens, alhoewel ik de kwaliteit van die van Hunkemöller net iets beter vind.

H&M loopt meestal maar tot cup D, dus daar heb ik nooit iets kunnen vinden. Jij zou er misschien wel iets kunnen krijgen. Als je bijvoorbeeld 80E hebt, kan je ook eens een 75D proberen.

Betwijfel het, H&M vind ik altijd vrij klein vallen. Maar proberen kan altijd he. Dan kan je beter 85 D pakken hoor, stel je hebt 80E

kan ik idd is proberen!

nou 40euro vind ik best veel?
meestal had ik goede bh’s van 15 euro

maar zat net bij hunkemoller te kijken en die valt idd heel erg mee !

ik heb 75E zou ik dan een 80D kunnen proberen of niet?

Ah, okee, dat wist ik niet. :slightly_smiling_face: Koop daar nooit bh’s, omdat ze bij mij sowieso te klein zijn.

Met 75E kan je inderdaad een 80D proberen. (Die maat heb ik vroeger namelijk ook gehad. :slightly_smiling_face:) Wat ook wel fijn is, is dat je maat binnen een bepaalde winkel eigenlijk bijna altijd gelijk blijft. Bij Hunkemöller kan ik op dit moment blindelings mijn bh’s kopen, omdat ik weet dat 75F/80E mij altijd zullen passen. Bij een andere winkel is dat misschien heel anders.

Ik heb ook een E cup, ik koop mijn bh’s altijd bij de Hunkemuller. Vind ze er goedkoop en zitten ook goed bij mij althans. En als ik soms twijfel is het personeel ook altijd erg vriendelijk en behulpzaam.

Ik heb zelf 70D (valt dus nog mee), maar ik heb 1 bh van after eden. Ik kwam er achter dat dat echt een super fijn merk is voor wat stevigheid. Ik heb er nu 1 bh van (maar wil er uiteraard meer), maar hij is heel stevig en alles blijft op zijn plaats.
Ook zijn ze niet mega duur, 20 tot 30 euro (vaak in de actie bij de V&D). Ze zijn te koop bij o.a. Livera en V&D. http://www.afteredenshop.nl/

Hema heeft ook wel BH’s voor grote maten. En anders het merk Dyanne vind ik erg fijne Beha’s die gaan lang mee, en ze hebben veel maten, ik heb ook een ongmogelijk maat lijkt het (65F) maar deze zitten perfect! Maar ze kosten inderdaad wel wat. Verder weet ik het niet. Ik ga altijd naar speciaalzaken samen met mijn moeder, die betaalt mijn BH’s vaak.

ik heb twee jaar lang bij de bonnie b bh’s gekocht met mijn 80H, die waren meestal 60-70 euro
dus ik vind die grote maten collectie van de hunkemoller echt een uitkomst
daar vind je gewoon goede bh’s voor 20 euro en gaan best een tijdje mee

SUPER THNX voor jullie tips!

ik ga zeker ff hunkemoller kijken en die site!

Ik bestel wel meestal saphh via de v&d… (internet)… Daar zijn ze vaak afgeprijst.

ik raad je aan toch voor die iets duurdere BH tegaan ik heb een paar BH’s; 1 triumph en 3 hunkemoller die van de hunkemoller zitten niet supergoed zakken best wel beetje af en die van de triumph ook alleen die dure (wel erg duur 70,-) blijft echt goed zitten en zit helemaal goed maar je kan natuurlijk zelf kiezen wat je wil