Grote Cupmaat..

70 G is helemaal vervelend ja !
dan heb jij zeker ook altijd problemen met je bikini enzo ? daar baal ik altijd van XD

een grote cupmaat is inderdaad niet echt fijn , maar aan de andere kant, ik heb eerder kuiltjes dan borsten en ik voel me er ook niet helemaal zelfverzekerd bij…

ja idd, k heb laatste keer bij H&M een paar goeie gescoord! Maar ik koop meestal een grotere maat boven en een kleinere onder, want ik heb onder een S nodig, Dus ik kan alleen bikinis kopen die je los van elkaar kan kopen zeg maar…
en meestal zonder cup, maar met touwtjes die je in je nek kan knopen en achter je rug… Dan kan je het cupje zo ver mogelijk breed maken zeg maar en met de touwtjes zo strak mogelijk… Maar het is wel even vogelen…

Maar je moet maar eens bij hunkemoller kijke… Daar hadden ze niet van die oma bh’s in onze maat! Dus met kantje en kleurtjes! En saphh idd, en bij Livera heb je ze ook…

@ it wasnt me: Ja daar kan ik me ook wat bij voorstellen!! Ik was in de eerste klas heel plat, en me zus had al vanaf groep 7 borsten… Ik was altijd superjaloers!!
( vanaf de 2e ging ik zo van een B naar een E, khad dus in een keer een enorme groepispurt… )

@ x Lisaatje: Ik baal er ook weleens van, en kan soms egt boos worden dat ik altijd veel meer geld kwijt ben voor een redelijk model… Maarja je doet er zo weinig tegen… Ik heb mezelf voorgenomen dat als ik last van me rug krijg dat ik dan een verkleining zou nemen… Mja die dag is onbegrijpelijk maar waar nog niet aangebroken…

ja dat heb ik ook gezegd tegen mezelf ! maarja… zolang ik er nog geen last van heb, ik vind operaties sowieso eng XD maar ik heb ook hele rare maten idd… altijd los, anders past het niet ook wel heel vervelend. en duur natuurlijk.

Hee, ik heb maat c en dat vind ik al net aan te groot, dus ik kan me helemaal voorstellen hoe jullie je voelen! x

haha ja ik heb hetzelfde probleem…
Ja en ik vind de littekens van de verkleiningen niet mooi.
Ik ken ook een meisje, die heeft het al 3x opnieuw moeten doen, omdat ze teruggroeiden! Dus ik w8 nog wel even. Ja mijn places voor redelijke prijzen zijn:
Hunkemoller, ( nu heel fijn die nieuwe lijn! heb een setje zaterdag gekocht in 70G en ze hadden zelfs H!! dus cker de moeite waard )
V/D verkoopt Sapph
Livera ook!

We hebben gewoon nie zo veel keus helaas…

nee en dat is vreselijk want ik heb een BH tik :blush:
ik elke winkel ‘ren’ ik naar de BH afdeling :stuck_out_tongue: maar dan zal ik even kijken, hebben ze t ook op de site staan? Dan kan ik daar even op kijken (A)
maar ik heb nu ook een setje van Sapph… wel leuk (vind mijn vriend, die vindt die bandjes helemaal geweldig:P) maar ik haat die bandjes dus… ik wil ze niet boven mijn shirt uit laten komen, maar er is al eerder gezegd, eraf knippen :stuck_out_tongue:

Ik heb in een Push Up een E 90 & Een gewone kante bh met beugel D90
Ik koop tegenwoordig alleen maar bh’s van primadonna
Kan geen Sapph, Hunkemoller, Marlies dekkers, etc verdragen.
Het kost veel geld een goede bh maar hier heb je echt heel veel plezier van

hahaha ja ik heb ook met die bandjes, mijn vriend vind ze ook geweldig hahha!
maar ik heb ze er niet afgeknipt… ik weet niet of je moeder kan naaien, maar omdat ik een lastige maat heb, kocht ik soms een bh die qua cup goedzat maar met een te grote omvang… En dan verbouwde zij de sluiting… Dus haalde ze zeg maar de eerste rij eraf en die zette ze achter de laatste dat ie strakker kwam hahha

Kan die hele grote niet op de site vinden trouwens… Zag ze wel in de winkel Zaterdag…

Ik heb zelf 80E, en ben er ook niet altijd even blij mee. Mooie beha’s staan niet met zo’n volle boezem, en bikini’s kopen vind ik al helemaal een ramp!
Ik vind het ook nogal raar dat ik 80E in cupmaat heb, en een S in ondergoed… Het is dus ook niet helemaal waar dat alleen ‘stevigere’ meiden een grote cupmaat hebben. Wel is het waarschijnlijker.
Maar ik heb een slank tot normaal figuur :slightly_smiling_face:

Nu ik ruim 8 maanden een vriend heb voel ik me veel zekerder over mijn maat. Hij klaagt er niet over en vindt me mooi zoals ik ben (met name in een mooie beha). Wel maakte hij er laatst een grapje over toen we naar Hunkemöller gingen, omdat ik beha’s nodig had. ‘Wauw, moet je daar meloenen in opbergen?’ Daar kan ik dan wel mee lachen :stuck_out_tongue:

Ik had mijn borsten liever ook wat kleiner gezien. Ik heb 75D of 70E :frowning_face:.
Heb ook nek- en rugklachten. Ik had liever 75C gehad of zo :confused:

@Tisjoe ja, ik ben ook slank-normaal heb ook XS-S nodig voor ondergoed. Sinds ik mijn vriend heb ben ik ook wat zekerder, maar zit er nog steeds mee omdat er anderen om lachen enzo.
@Mennepenn dan moet ik maar eens snel naar de Hunkemöller :stuck_out_tongue: mijn moeder heeft idd al veel genaaid voor mij, ook toen ik D had. maar nu kan ik niet zo snel een BH vinden die ik ook heel leuk vind enzo, want dat vind ik wel belangrijk voor de prijs :stuck_out_tongue:

Heb je d’r over nagedacht om een borstverkleining te doen? omdat je toch klachten hebt ? want dat wilde ik eigenlijk doen stel ik ga er last van krijgen

Als je last heb kan de verzekering betalen he? Dn kan het gratis zijn… Kweet nie hoe oud je bent, maar met ernstige klachten kan het vergoed worden moet je maar ff naar kijken…

JAAAA ik kan echt niet tegen mensen die erover praten! Zoiezo kijken mensen altijd naar je borsten, en praten ze ook tegen je borsten maar ik kan er echt nie tegen als ik weleens hoor van: Zoo ja die zijn zeker weten nep bla bla…
Ik heb ook maat XS/ S ben gelukkig wel blij dat ik ook een kont heb XD Dat compenseert het een beetje voor mijn gevoel…

ja hahah, anders was het heel raar :stuck_out_tongue: hele grote borsten en geen kont :stuck_out_tongue:
in de 3e (vorig jaar dus) toen hebben echt veel van die kutjochies zitten zeggen jaa Lisa heeft dikke tieten enzo… echt dom en zooo kinderachtig.

ja dats egt irritant… ik ken dat…

Daar heb ik dan weer helemaal geen last van, dat mensen kijken of stomme opmerkingen maken erover.
Ik denk dat dat komt doordat de maat bij mij eigenlijk helemaal niet opvalt :slightly_smiling_face:

Toch wel fijn dat hier iemand mij iig snapt XD al mijn vriendinnen hebben hooguit B… das niet erg, maar die kunnen d’r niet over meepraten. En mijn vriend vind ze alleen maar mooi :stuck_out_tongue: natuurlijk steunt ie me wel, maarja hij snapt t ook niet helemaal denk ik XD

@Lisaatje & Mennepen
Eigenlijk nooit over na gedacht. Heb een tijdje fysiotherapie gehad tegen de nek- en rugklachten, heeft niet geholpen uiteindelijk. Ik ben btw 17. Vind het inderdaad wat om over na te denken, maarja, het probleem is dat je na een borstverkleining geen moedermelk meer geven kan. Ben bang dat ik op latere leeftijd spijt krijg. (Gezien de klachten niet immens groot zijn of zo)

Wil dus nog eens naar de huisarts gaan en vragen om misschien nog een keer fysio (is ondertussen ook al 2 jaar geleden). Ik was toen ook niet echt gemotiveerd in de oefeningen haha. Tsja, ik weet het allemaal niet zo.