Grote Cupmaat..

Halloo…
Ik ben 15 jaar en ben altijd al onzeker geweest over mijn borsten dat ze altijd groter waren dan andere kinderen van mijn leeftijd… in groep 7 had ik al B. Laatst ging ik dus naar de Livera en toen ben ik geholpen en bleek ik cupmaat F te hebben… Ik vind het echt heel erg, heeft iemand hier ook last van of tips ofzo?

xxxxx

En ik ben ook onzeker over mijn borsten. Maar dan omdat ik A heb…

en hoe oud ben je ? daar heeft een vriendin van mij ook last van ja… dat is ook altijd vervelend maar dat kan ik me niet indenken ja natuurlijk wel maar omdat ik zo snel zo’n grote heb

Dat is heel vervelend ja, ik weet er niet echt iets tegen want ik heb er ook wel last van. Je kan later nog gaan denken aan een borstverkleining…

Wees er trots op (:
Of heb je er ook echt last van?

Zo’n minimiser bh?
Maar ik weet niet zo goed… ik heb A

ja… ik heb al tegen mezelf gezegd dat als ik er ooit lichamelijke klachten door krijg dan doe ik dat zeker… maarja nu is het alleen mentaal XD ook met kleren kopen enzo… Ben ook niet echt dik heb 75 F dus die BH’s heb je niet zo snel moet ik weer 50 euro betalen voor 1 BH… en met bikini’s enzo en blousjes XD

Dus toen je nog niet wist dat je F had, toen had je gewoon grote borsten, en nu ‘het beestje een naam heeft’ vind je het ineens heel erg? =\

Heb je er verder last van? Is het in verhouding tot je lichaam? Dat zijn de dingen waar je je zorgen over moet maken :slightly_smiling_face:

Sapph heeft ook 75 F. :slightly_smiling_face: Is goedkoper en wel goede kwaliteit!

Ze zegt toch dat ze er altijd al erg onzeker over is geweest.

ja weet ik ! alleen die extra bandjes steken overal bovenuit :stuck_out_tongue:
maar… ik had altijd D en dat vond ik ook erg, iig ik dacht dat het D was de BH’s paste dus ook niet.
maar de verhouding is dus niet echt goed… vaak zijn het wat stevigere meiden die zo’n grote borsten heb… ik ben ook niet zo dun maar gewoon normaal… dusja dan valt 't extra op

die bandjes kan je ook afknippen, doe ik ook altijd. :slightly_smiling_face:

blijven ze dan nog gewoon goed zitten?
Want daar zat ik idd ook aan te denken

Geef mij maar een stukje

hahah dat zeggen er ook veel ja :stuck_out_tongue:
als 't zou kunnen…

ik heb het zelfde probleem, ik heb maart 34/36 en ik ben ook nog eens klein, 1.59
ik heb cupmaat 70 G… Je hebt bij Hunkemoller nu een speciale lijn voor grote maten en kleine omvang!!! Maar je zult altijd iets meer moeten betalen, het beste kun je gwn in de uitverkoop gaan…

ik weet het nu nog steeds niet
want kijk
stel je hebt 75B, is dan 75 de breedte en B de maat
of is het andersom
ja ik weet deze vraag klinkt vaag

Cijfers zijn de omtrek, de letter is de cup maat.

75 is de omvang en B is de cup…
Dus de eerste is goed, niet andersom