Grote cup, bandeau zonder beugel?

Dankjulliewel voor de reacties!

Ik ga ook nu maar voor een beugel. Heb het gepast en het doet niks voor me. 75E is daar niet echt voor gemaakt hahah.

Dankjulliewel!

Ik heb zelf cup G dus weet precies wat je bedoelt. Ik heb ook zoveel gedoe met bikini’s kopen, ieder jaar weer! Bij asos hebben ze inderdaad wel leuke en goedkope bikini’s in grote maten, ga daar binnenkort bestellen.
Heb zelf vorig jaar een bandeau bikini gehad. Het kon, als ik aan het strand lag. Zodra ik ging zwemmen of lopen liep ik alleen maar aan mijn bikini te hijsen. En daarbij ziet het er, naar mijn mening, ook niet heel erg mooi uit… Een bandeau laat het allemaal een beetje hangend lijken en bij mij drukt hij mijn boobies in een hele rare vorm, waardoor het lijkt alsof ik hele brede heb… Ziet er niet uit. Je kan het altijd proberen natuurlijk, maar let er wel op dat je er geen wilde dingen mee kan doen en dat het niet altijd even mooi staat! En wat betreft de touwtjes, die gaan bij mij vaak snijden…

^
Jaa klopt… Het gaat er inderdaad niet mooier van zitten

Ik heb na dit topic gelezen te hebben een bikini bij de Asos besteld die voor grote borstmaten was, maar alsnog is ie te klein. Dus helaas weer terugsturen