Grote cup, bandeau zonder beugel?

Hey meiden!

Mijn persoonlijke zomer struggle: bikini’s. Ik heb een cup e en ik ben het helemaal zat om in saaie bikini’s te lopen die meer op een simpele bh lijken. Ik zie telkens zulke leuke bandeau bikini’s zonder clipsluiting maar met touwtjes. Wel voorgevoerd trouwens. Maar nu is mijn vraag: kan dat wel? Striktouwtjes enzo… In plaats van een clip?

Wat vinden jullie? Te doen? Iemand ervaring?

Heel erg bedankt alvast!

Dat lijkt mij persoonlijk nogal vervelend als je dat langer draagt. Die draadjes gaan een beetje snijden denk ik. Ik heb zelf een cup d en ik draag zelf liever gewone bandjes. Maar anders moet je gewoon eens wat verschillende modellen passen, misschien vind jij het niet storend.

Ja nouja misschien… Geen idee maar blijft alles ook goed zitten met bandeau denk je?
Anders word het gewoon weer een gevormde cup…

Nee, je hebt gewoon meer stevigheid en ondersteuning nodig. Het is vervelend, maar bandeau’s doen niks voor je titties.

Ah okay thanks!

Het ziet er gewoon niet mooi uit en ik kan me ook niet voorstellen dat het lekker zit.
Sommige dingen passen niet bij je figuur, hoe leuk je het ook vindt, dus dan kun je het beter ook niet dragen.

ligt ook wel een beetje aan je omvang. Bij 70 D zijn je borsten veel kleiner dan bij 90D. Dus ik zou zeggen gewoon proberen!

Ik vind dat al vervelend met een cup C, laat staan met een cup E. Als je 1x hard het water in springt, hangt je bh om je nek, daar zit je niet echt op te wachten denk ik. Er zijn echt wel leuke bikini’s voor grotere maten, misschien kun je via internet wat leuks vinden?

Ik denk wel dat dat mooier is. Een bandeau is superleuk maar het zit een stuk beter als je iets minder vol bent.

Ik raad het je echt af! Je hebt echt steun nodig. Ik heb een D en dat merk ik al heel erg, laat staan een E cup. Online heb je echt wel gevarieerde bikinitopjes hoor! Forever21 kan je bij de plussize afdeling enkel een bovenkant bestellen (of met onderkant, ligt eraan welke maat je in totaal hebt natuurlijk). Bij Asos heb je een speciale lijn voor ‘fuller bust’. En allebei hebben ze (vind ik dan) leuke dingen!

Ik kan met mijn e/f cup anders gewoon hele leuke en goedkope bikini’s vinden bij asos, misschien moet je daar is kijken (eigen merk valt wel klein, ook de broekjes)

ik heb zelf een d-cup en het is echt verschrikkelijk om een triangelbikini te passen. Althans dat vond ik. Ik was vanmiddag in de h&m en ik zag een mooie witte triangel. Ik wist dat Kate Upton ook grote tetten had en die wel kon rocken dus ik dacht dat ik dat ook kon.

Nee.

Met zo’n cup heb je echt steun nodig, ik zou helemaal gek worden met zo’n bikini aan :’) Asos heeft inderdaad wel leuke bikini’s voor grote cupmaten, alleen wat groter kopen dan je normale maat dus. Voor ondersteuning heb je toch echt zo’n beha-met-cup achtig model nodig helaas.

Ik denk dat je misschien toch wat meer geld er voor over moet hebben als je wat meer keus wilt. Persoonlijk zou ik mezelf dood ongemakkelijk voelen in zo’n bikini met een grote cupmaat.

Welke cup heb je? Want als je een E of groter hebt dan is het gewoon verstandig om een badpak of bikini te kopen met meer ondersteuning. Ik snap je dat ze saai zijn, maar als als je wat meer moeite doet kom je ook echt wel leuke tegen. Naast dat het niet uit ziet als je met uitgezakte tieten op het strand ligt zit het geloof ik ook niet zo prettig. Met zo’n bandeau floepen je borsten er toch zo uit?

Kijk hier eens: http://www.asos.com/Women/Swimwear-Beachwear/Cat/pgecategory.aspx?cid=2238#state=Rf989%3D5891&parentID=-1&pge=0&pgeSize=204&sort=-1

Edit moderator: reclame is niet toegestaan.

Ik draag op vakantie heel af en toe ook wel eens een bandeau, maar met mijn d-cup vind ik het nog steeds niet erg praktisch. Een duik in het zwembad en alles hangt eruit. Om enkel te zonnen is het wel prima bij mij haha.

Ik begrijp je struggle, ik heb zelf cup F/G en ben er totaal niet blij mee. Toen ik nog cup D/E had, heb ik een bandeau van de H&M gehad, maar dit geeft inderdaad totaal geen steun. Daarnaast geeft het redelijk het effect dat het gaat ‘hangen’ en dat geeft echt geen leuk effect. Er zijn een heleboel andere bikini’s die ook erg leuk zijn. Probeer het idee van een bandeau uit je hoofd te zetten en ga voor een andere leuke bikini!

Ik heb ook wel eens zo een gehad toen ik nog C/D/E had maar au dat was ongelofelijk oncomfortabel! Ik heb nu een hele mooie bikini van Freya, dat verkopen ze ook in Nederland wel en die hebben echt mooie, die er niet uitzien als een saaie bh top. :wink: