Grote borsten?

Hee,
zijn er hier meiden met ervaringen met een borstverkleining? zit namelijk te twijfelen, ben 18 en heb 75e, en heb altijd het idee dat als ik met iemand sta te praten dat er “spontane” gewichtjes aan hun ogen komen, alsof ze met mn borsten staan te praten ipv met mij. Meiden met hetzelfde probleem, en wat vinden jullie van grote borsten?

up

Heb je er ook veel last van dan?
Het lijkt mij zelf erg storend.

Ja, behalve de reacties: “goh, waar heb je die gekocht” etc. ook last van mijn rug en schouders

Lijkt me echt heel vervelend, maar ik er zelf geen ervaring mee en ken ook niemand…
Heb je ook rugklachten enzo? Want dat hoor je vaak…
XX

O, mijn vraag is al beantwoord ^^

Ik heb er een gehad, de beste beslissing in mijn leven geweest.

in de klas wordt er wel eens achter me rug om gezegt dat ik een borstverkleining moet enzo. Ik draag nu *even kijken* een cup E, en die zit me een klein beetje ruim. Als ik geen bh draag gaat mn huid boven mn borsten heel erg trekken enzo… maar gelukkig geen last van me rug of schouders!

-

Btw, ik ben al geopereerd en heb op dit moment cup 75 E.
Hiervoor droeg ik altijd de verkeerde bh’s, het gekke is dat bijna heel Nederland een te kleine cupmaat draagt, want mijn borsten zijn nu precies goed en absoluut niet groot

Nee ik draag echt wel de goede cup maat, koop altijd goede bhs bij lingeriezaken zoals lindessa etc, en sportbhs , maar hoe oud was je toen je je borstverkleining deed?

Ik was net 2 weken 18.

Ik zou jezelf niet laten opereren als ik jou was.
Wees blij met je cupmaat, zolang je niet uitgelachen wordt, absoluut gaan shirtjes meer past en jezelf ontzettend sshaamt moet je het niet doen.

Je moet echt goed in je oren knopen dat je voor de rest van je leven met grote littekens rondloopt en geen borstvoeding meer kan geven. Je moet echt veel opofferen.

Kijk anders eens op www.borstenforum.nl

Ok, heel erg bedankt voor je advies. Ik twijfel namelijk zo erg omdat je vaak de verhalen hoort over littekens, geen borstvoeding, als je kinderen heb gehad dat ze dan heel erg gaan zakken enzo. Zit echt in dubio.

Je kan heel je leven nog zo’n operatie nemen natuurlijk!
Wat vaak wordt aangeraden in jou geval is om te wachten tot te moeder bent en je kinderen al borstvoeding hebt gegeven. Aangezien ze bij jou al niet SUPERgroot zijn moet je er ook op letten dat wanneer je jezelf lat opereren, je op gewicht moet blijven. Als jij bijvoorbeeld op dieet wil krimpen je borsten mee, dan houdt je twee slappe theezakjes over :slightly_smiling_face:

ik heb ook een grote cupmaat (eigenlijk 75F), en ook heel erge last van mn rug en schouders
maar ik zou ze denk ik niet willen laten verkleinen

Het is echt niet zo dat als je 1 cup kleiner gaat, dat ze dan niet meer gaan kijken. Ik heb nu B en het is echt niet zo dat het mij nooit overkomt.
Het zijn wel voornamelijk jongens… moet ik zeggen. xD

als je het 100 % wil moet je het doen.
Als je twijfelt moet je nog een paar jaar wachten.

Ik ben 18, en ik heb ook 75E, Ik schaam me er niet voor ofzo, en ben er opzich wel blij mee. Ik heb zelf geen klachten ofzo aan de rug, maar scheelt ook per persoon natuurlijk he. Trouwens, als je er echt voor klaar bent en je hebt er goed overnagedacht, waarom niet?

ik ben opzich wel bly met de grootte xd’. n_n’.
maar
ik ken het wel, dan ben je aan het praten met een jongen,
en dan gaat het echt zo;

‘blablabla… *ogen naar beneden* blablablaaa… *ogen weer naar boven*’

en dan denk ik… waauw ik ben dus echt drie personen tegelyk. -.-

Ik snap waarom mensen zeggen dat je moet wachten maar ik zou het toch wel snel doen, als je echt veel last van je rug hebt, want als het eenmaal scheef groeit kan het moeilijk weer recht worden…