grote borsten.

Nou ik ben dus een meisje met best wel grote borsten al klinkt 75C niet zo groot maar voor mijn lengte dus wel… Geen een bh zit goed, Bestaan er geen bh´s die zegmaar je borsten wat platter duwen ? ofzo en waar kun je die halen …

euhm, misschien moet je dat even vragen in een lingerieshop?

Als er geen enkele BH die je hebt goed zit, kun je beter naar de lingerie-zaak gaan en met behulp van die mensen daar, een goede BH uitzoeken…Die kunnen jou echt het beste helpen!

75C is niet zo heel vreemd? Je lengte heeft niets te maken met of bh’s goed zitten of niet, ik zou me laten opmeten. Er bestaan wel minimizers ofzoiets, maar ik heb 75E en mijn borsten zijn niet zooo groot, dus ik denk niet dat je dat echt nodig hebt.

ik ben dus 1,55 m en een nogal klein lichaam dus valt het ook erg op… en ik vind het niet heel erg mooi bij mij (: wat is een minimizer als ik vragen mag?

Ja, daar heb je minimisers voor. Die drukken je borsten plat tegen je lichaam aan, waardoor ze kleiner lijken.
Volgens mij kun je die wel bij de Hunkemoller kopen.
Weet alleen niet of ze die in jouw maat hebben, want over het algemeen wordt cup 75C natuurlijk niet als groot gezien.

Die drukt je borsten plat, maar die hebben ze inderdaad vast niet in jouw maat.

En een sport BH dan ? of is dat iets heeeel anders :cold_sweat:

Niet echt heel fijn om elke dag mee te lopen, accepteer je lichaam nu maar gewoon.

Ik heb hetzelfde als jij, ik ben 1,50 en heb ook een 75C/D. Ik vind de grote alleen niet echt een ramp, maar ik ken wel wat trucs om je wat ingetogener te maken. Een strakke sportBH helpt trouwens heel goed! Ik draag altijd die van mijn moeder, die zit strak om je borsten en daardoor lijken ze iets kleiner. Verder is een tip zwart dragen of een T-shirt met kleine print (bijv. veel kleine bloemetjes). Een bandeau BH kan ook wel, ik vind dat je borsten er kleiner door lijken, maar het is minder stevig en ze zakken erg. Ik draag die altijd als ik thuis ben en ik niet de ‘zwaarte’ van mijn borsten wil voelen.

Ik wil trouwens commentaar geven op mensen die denken dat ze mss onterechte gevoelens heeft. Ik weet zeker dat lengte je borsten optisch groter doen lijken. Van mij word vaak gezegd dat ik grote borsten heb, terwijl het in getallen wss gemiddeld is.

Klopt, en ik ben al onzeker over mn lichaam en ik vind dat ik mezelf door mn borsten ook wat dikker vind lijken…

Hoe oud ben je?
Ik heb dus bijna F, en dat is pas kut, maar je went er aan :slightly_smiling_face:
Op de een of andere manier kan je er ook blij mee leren zijn.
Hoe oud ben je?

Je kan een minimizer kopen?
Ik heb F, is groot, maar als je goede bh’s koopt, kom je de wereld wel door hoor(A)

Je bent gezegend met grote borsten, wees blij. :relieved:

Je kan het best bij de hunkemoller ofzo even advies vragen. Schaam je er niet voor hoor. Want zij krijgen dagelijks dat soort vragen en daar zijn ze voor =)

bh’s zonder vulling ?

neee neeee dat maakt het erger :stuck_out_tongue:

wees blij met je lichaam! maar als je bh’s niet lekker zijn kan je bij een lingeriewinkel vragen of ze je borsten of willen meten en willen helpen met een goeie bh uitzoeken.

neeman! dan gaan ze hangen, en dan lijkt het alleenmaar groter. haha.

ik denk een goedpassende bh, en geen kleren die opvallend zijn bij je borsten?

Vriendin van mij is ook 1.55 maar die heeft cup G, en ze lijken zooo groot… Dus wees blij met je C (: