Grote borsten: Zelf bikini maken?

Ik heb dus een beetje een probleem. Ik ben al tijden op zoek naar een leuke, maar vooral passende bikini. Ik ben niet heel lang, en weeg ook maar 57kg, maar ik heb wel cupmaat 75E. Soms F. Dat maakt het kopen van een bikini erg lastig.

Ik zie de laatste tijd hele leuke bandeau’s voorbijkomen, en die wil ik dan ook echt heel graag hebben, maar dat werkt natuurlijk voor geen meter met zulke grote borsten.

Daardoor kwam mijn geweldige brein met het idee om zelf bandeaubikini’s te maken, maar dan met voorgevormde bikini’s eronder zodat het blijft zitten…

Ik vroeg me af of mensen dit een leuk/goed/werkend idee vonden…?

Als je het kan, is het gewoon leuk om te doen toch! :slightly_smiling_face: Maar ik zou het zelf nooit kunnen, dan zou ik óf n hele lelijke bikini krijgen, óf eentje die voor geen meter zit haha.

Ik zelf zou dan liever gewoon een wat duurdere bikini van goede kwaliteit kopen, dan weet je zeker dat ze stevig blijven zitten en je topje niet opeens aan de andere kant van het zwembad drijft.

Licht er aan of je goed bent met kledingmaken, ik zou het nooit kunnen!

Het is wel een leuk idee, maar het moet ook goed zitten. Ik ga altijd naar een winkel toe, zo’n exclusieve. Daar kom je gelukkig vandaag. Die weten precies hoe en wat.

Misschien de meest grote (en goedkope) bandeaubikini kopen en dan op zo’n zwemstofje overtrekken alleen dan veel ruimer, zeg maar 2/3 etc cm van de rand van de bikini. Daarna nog die randjes netjes omvouwen en dichtnaaien. :slightly_smiling_face:

Wanneer je een grote cupmaat hebt, moet je veel ondersteuning hebben. Van mij mag je dan zelf een bikini maken, maar ik denk dat dat niet erg stevig is.
Tenzijn je erg goed bent met naaien, dan kan je er baleinen etc. erin maken.

Je kan best gemakkelijk gewoon een bandeaubikini maken over een oude bh of bikini ofzo.
Gewoon met een beetje badstof.

Goed idee eigenlijk!

dit denk ik dus ook. Als je gewoon een oude bh in de goede maat gebruikt, heb je ook genoeg ondersteuning!

Ik zou twee bikini’s kopen. Een bandeau met baleinen en een Bikini met goede ondersteuning/beugel. En die twee dan samenvoegen.

Dat bedoelde ik ook. Een simpele goede voorgevormde bh/bikini en daar dan een bandeau overheen doen, omslaan en vastnaaien. ;p