Grote borsten en kleding, wanneer ordinair?

Als je grote borsten hebt, laat je dat dan ook zien in je kleding? En waar ligt de grens tussen een mooi en ordinair decolleté? Sws is mijn ervaring dat ze hoe dan ook vrij lastig te verbergen zijn.

Als ik zou willen dan kan ik echt heel veel showen, maar ik doe het eigenlijk nooit. Als ik ga stappen soms een beetje, maar ik hou het altijd beschaafd. Toch zou ik het af en toe best leuk vinden om gewoon op stap te gaan met een flink decolleté, maar ik vind het al snel zo ordinair worden. Ik heb zelf behoorlijk grote borsten, bij kleinere vind ik veel meer kunnen. Eerlijk gezegd denk ik ook dat ik de verkeerde mannen aan zou trekken en ik heb ook geen zin in al die blikken die daar blijven hangen. Lastig…

Ben benieuwd hoe jullie hierover denken.

Volgens mij heb je al een aardig goed idee wat JIJ mooi vind of ordinair. Doe gewoon dat waar je je comfortabel mee voelt. :slight_smile:

Ja en nee… ik voel me er soms onzeker over en ben bang voor negatieve opmerkingen. Snap je?

Ligt eraan waar je naartoe gaat. Op mijn werk hou ik (kleine borsten) al rekening met dat ik niet te veel laat zien, dus met grote borsten zou ik dat denk ik al helemaal doen.

Als je uitgaat of in je vrije tijd; zou ik er vooral gewoon trots op zijn en doen waar jij je goed bij voelt.

En verkeerde mannen aantrekken, dat kan iedere vrouw overkomen. Daarom is het slim om basis dingen te regelen zoals als je een date hebt vriendinnen te laten weten waar je bent, maar goed, dat geldt voor mij ook :slight_smile:

2 likes