GROTE Blunders

voor mensen die blunders maken en ze ff kwijt willen!

Zelf heb ik net op school een enorm dom blunder gemaakt, we hadden een toets en het was heel stil, en ik maakte zo’n geluidje weet ik veel, klinkt heel raar met mun onderbuik ergens daaronder( ik zei toch dat het raar klonk)
maar dat hoorde dus 3 van die K*t jongens en toen dachten ze dat ik een scheet liet (wat dusniet was ik weet echt wel wat ik zelf doe hoor) maarja dat hebben ze dus doorgelult op school en ik word er gek van,
de hele tijd als ik langs loop maakt iedereen zo’n :pfff geluidje

Kan iemand me misschien helpen? ik heb het geprobeerd te negeren maar het gaat steeds maar door word erger, ik heb ze een klap op hun kop gegeven maar het word steeds erger!

was super genant, en ze hebben het ook doorgelult aan de ,leuke, jongens VOORSCHUT!

uhm, Misschien gewoon Negeren … hun zijn de zielige persoontjes
als je er op in gaat, gaan ze het alleen maar leuk vinden en steeds vaker rotte opmerkingen maken!

Zelfspot: geef het toe en dan is het vanzelf niet meer leuk voor die vervelende jongens om je ermee te plagen, omdat het jou dan geen ene reet meer interesseert. Of je wacht gewoon totdat het over is gewaaid.

Gewoon met je neus opgestoken verder lopen. Doe alsof het je niks kan schelen. x’D Zelf ben ik een kampioen in blunders maken, maar dit is toch echt de ergste…

We waren bij zo’n bios, maar de film was al begonnen. Het was pikkedonker en ik kon bijna nix zien. En toen voelde ik aan een stoel. ‘Hé, deze is vrij!’ zei ik zachtjes tegen mijn zusje en ik ging rustig zitten. Ga ik plotseling op iemands schoot zitten! Aaargh.

:wave:

gewoon meelachen :slightly_smiling_face:
is bij mij dan ook overgegaan ^^

-.-’ sommige mensen kunnen ook nooit normaal doen…
maarja je moet maar gewoon erin mee gaan en het nog lekker overdrijven.
ja lekker man doe ik elke les! stinkt zo lekker xD
zoiets… en dan met een arrogante kop kijken.
ik denk dat ze dan wel stil zijn. (je moet het wel op een sarcastische toon zeggen natuurlijk).

Ik heb geen verschrikkelijke blunders maar mijn vriendin had een hele grappige, ze was met dr vriendje en zij zat boven en hij beneden want ze moest iets klaarmaken, dus toen was ze klaar en toen stuurde ze dit smsje:

Schatje,
Ik ben klaar,
En ik wil je nu.
Kom je naar boven?
xX Marleen

Kreeg ze 2 minuten later een sms terug;

Ja hoi, ik denk dat je het verkeerde nummer hebt,
veel plezier nog he? =)
groetjes Ans

Ze kent helemaal geen Ans ofzoo, dus toen ik dat hoorde lag ik helemaal dubbel x’D

Op het schoolplein waren we met water aan het gooien, toen ik op m’n kont viel in het water.
En iedereen zag het.

Nou het was heel vroeg en ik zat in de trein. En we waren bijna bij het station waar ik eruit moest dus ik stond op. Maar op dat moment wisselde de trein van spoor ofzo en toen viel ik zo op school bij zo’n jongen die tegenover me zat. En hij was niet eens leuk xD

Euh. Ik vond dit best wel een blunder :

Ik ging dus met me vriendje naar de bios, nouja ik ben 12 weetje, dus het was met een jongen de ‘eerste’ keer. Dus naja die moeder kwam me ophalen met de auto allemaal leuk. Nouja dus wij lopen meteen naar de eten&drinken afdeling en pakken pfoe. Fristi ofzo. Dus hij dauwt die twee flesjes in die bak waar popcorn inzat ( was zon eentje met hengels ), loopt naar de kassa , rekent af en geeft mij die kartonnen-hengsel-doos-met-te-zware-flesjes-erin. Dus ik loop verder, scheuren die hengels af! Dus sta ik daar alleen met die hengels nog in me handen en allemaal popcorn om me heen. Goh, dat was genant…

whaha Oke, nog bedankt voor de tips enzo,
ja ik maak genoeg blunders mee,

vorige keer ook, zag ik een jongen waar ik 4 jaar op was dus hij was kranten aan het bezorgen, en ik staarde hem de hele tijd aan en ik was aan het lopen en je kan wel raden wat ik toen deed ik liep tegen een paal aan whaha voorschut!

• kzat in de auto en had n vet lekkere magnum strawberry, ik neem heel ongegeneerd een grote hap (lees: ijsje zat half in mn bek ) van mn lekkere magnum, komt er ineens n hunk voorbij die recht de auto in kijkt. oops

• was nogal lang aan het zoenen , ineens…*drup.drup.drup *
    glijdt dr een dikke kwijldruppel in mn t-shirt -.-’

Zwaaien, of hoi zeggen tegen iemand en denken dat je diegene kent. Blijkt het heel iemand anders te zijn, hoe genant :woman_facepalming:

We waren een x op een feestje en we stonden lekker te dansen word mijn vriendin helemaal omhelst door een meisje kijkt ze om trekt ze een vies gezicht en dat meisje rend weg … wat bleek nou ze kende haar niet :stuck_out_tongue:

OMygodd ! Ik had met iemand, hou wij me kussen, en kwam naar me toe, ( ik ogen dicht doen, mond open en naar hem toe gaan jeweetwel :stuck_out_tongue: ) zegt die ineenkeer, " boe " , omg hij lachen, ik schaamde me kapot, me gezicht toen xD

even denken heb zoveel blunders :stuck_out_tongue:
Maar ik was laatst met wat vriendinnen 's avonds de stad in gegaan.
was saai dus ging ik met een vriendin naar een feestje waar we opeens voor werden uitgenodigd :grinning:
Maar het regende en onweerde dus ik wou even op ee stoel gaan zitten was die helemaal nat! zat ik daar met een natte kont.
maakte later niet meer uit want was toch helemaal nat geregent door even vrolijk met mn vriendje door de regen de gaan rennen en in de regen te zoenen (A)
Maar toen het gebeurde was het toch wel even een OOPS! :flushed:

Precies.

hahah jaa dat heb ik ook eens gehad stond ik daar dom te zwaaien naar een meisje dus zij deed niks terug en ik maar staan roepen van hallooo haha komt ze dichter bij zij keek me van ; wtf ken ik jou xD dat was zoo genant :ninja: :see_no_evil:

.

ken je die reclame van dat jongetje die in de supermarkt is en die wil een reep chocola ofzo weetikveel. dus hij loopt zo naar ze moeder en die zegt nee, dus dat jongetje begint te huillen, maar die moeder die gaat nog harder huilen en helemaal op de grond liggen enzo :stuck_out_tongue:
miss dat je zoiets moet doen ofzo :stuck_out_tongue:
Dus als ze moeten lachen ofzo gewoon net zo hard meelachen :wink: