grootste roddel die je ooit over jezelf gehoord hebt!

[b]hay,

vertel hier de grootste en stomste roddel die je ooit over jezelf gehoord hebt, en waarschijnlijk ook niet waar is! :fu: [/b]

kan er nu even niet opkomen :expressionless:

Nah, -dat ik met een meisje had gezoend, Is op zich niet zo erg alleen was het niet waar. En dat ook tegen leraren zeggen, zelfde 2 jongens die altijd erge roddels over mij verzonnen :expressionless:

-en de grootste: dat ik met een random jongen van een paar jaar ouder neukte en ook een keer na uitgaan was gezien terwijl ik dat deed (?), en hoe sletterig dat was blabla.
(dat zeiden en geloofden een hele groep meisjes).
Het was dus gewoon mijn huidige vriendje in de tijd dat we nog niets hadden, die me toen kwam afhalen van school enzo :expressionless:.

Ik hoor eigenlijk nooit roddels over mezelf…

Nee wacht, 1x opvakantie, dat ik met tig jongens gezoend had, waaronder een duitser, dus was ik een landverrader
Ook echt, hoe kom je erop…

Dat ik het met de 30 jaar oude buurman van iemand had gedaan…
Echt iedereen weet dat nog, en dat was vorige zomer ofzo, maar eigenlijk vind ik het niet erg meer, omdat ik weet dat het toch niet waar is.

jezus, hoe sommige mensen echt kunnen doordraven zeg…

x

ik zou een jongen gepijpt hebben voor de deur van m’n huis
:anguished:?

Ik zou op een schoolfeest met meer dan 10 jongens gezoend hebben… deze roddel is van juni en mensen komen nog steeds naar mij toe: 'Is dat echt zo ö?
*zucht*

zo’n meisje waarmee ik ruzie had had op hyves tegen iemand geschreven dat ik nooit douchde(wtf hoe schrijf je datXD).

geen?

iemand had verzonnen dat ik vroeger naar een andere basisschool was gegaan, omdat ik luizen had. haha slaat nergens op, ik vond het gewoon een slechte school. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Dat ik ben vermoord daar een arend die de weg kwijt was. En er ware nog leeghoofden die het geloofde ook

hahaha wat een fucking retard ben je als je dat gelooft

mijn ‘beste vriendinnen’ hadden gehoord -en geloofde- dat ik lesbo was. no problem with that, maar meiden die ik niet mag hadden dat gezegt & vond het gewoon lullig dat die ‘besties’ hadden gezegt dat dat wel kon en hadden erom gelachen. ipv mij verdedigen tegenover die slutten. nee, het zijn geen vriendinnen meer van me. (omdat mijn beste vriendin en ik zogenaamd over hun praatte :crazy_face:)

toen ik in het eerste middelbaar zat zeiden ze dat ik lesbisch was.
Neen, daar is niets mis mee, met lesbisch zijn (:

Dat ik het had gedaan met een jongen in een café op een pooltafel.
Niemand van mn vrienden geloofde het gelukkig, maarja, toch triest om zomaar zoiets te verzinnen :wink:

wat naar zeg…

Ik kan me eventjes iets niet bedenken.

Niet over mij maar over mijn zus (die is wat jaartjes ouder dan mij)
Mijn moeder was dus in verwachting van mij, en toen ik was geboren ging op mijn zus haar opleiding het verhaal de rondte dat mijn zus eigenlijk dat kind (mij dus) had gekregen, maar dat ze er niet voor kon zorgen en dat mijn moeder dat nu deed.

Stelletje onnozelen die dat bedacht hadden, en het werd ook nog gelooft door heel veel mensen… :crazy_face:

Dat ik 12 ben en me ex(toen was het me vriend nog) 25 is xD

Ik was 16 hij 23

En dat ik een pepslet ben xD
En dat ik meegedaan had aan een pijpcontest :’)

Die mensen hebben wel fantasie hoor :stuck_out_tongue: