Grootste leeftijdsverschil met seks

Wat was jullie grootste leeftijdsverschil dat jullie het met iemand hebben gedaan? :slightly_smiling_face:
Ik was 15 en toen heb ik het met een jongen van 26 gedaan, dus dat was 11 jaar verschil…
en nee ik wil niet opscheppen :slightly_smiling_face: graag serieus houden aub :wink:

Je wilt gewoon even ordinair opscheppen over je eigen slettenactie?

Goedzo meid…

nee wil gewoon weten van anderen wat hun grootste verschil is… en als je zelf niet antwoord op de vraag wil geven, heb ik liever dat je niet zo bijdehand komt lopen doen…

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Moet je trots op zijn.

Ligt er maar net aan. Als je echt van die persoon hield, vind ik dat niet sletterig.
Maar als het gewoon seks was. Dan wel.

ik denk dat het voor hem (van 26) sowieso puur om de seks ging, en dus een no-go actie en dus ordinair;)

je weet zoiets toch vantevoren, kom op zeg

Hoera, laten we met zijn allen lekker gaan slut-shamen!

OT heb ik niks te zeggen, maar laat dat kind lekker met rust. So what als ze trots hierop is, maakt dat haar een slet?

Nouja 11 jaar leeftijds verschil… Ik denk dat die jongen van 26 er hele andere gedachtes bij had. En dat is heel normaal. Maar sorry, denk even na voordat je dat doet… Ik val ook op oudere jongens, maar op mijn 15e ga ik niet met iemand van 26 sorry! Dat gaat TE ver.

Ik vind het ook iets te oud voor haar, maar daarom ga ik nog geen wildvreemde uitschelden over het internet.
Wie van jullie zit hier die 26-jarige jongen af te kraken? Juist, niemand. Het is de schuld van het meisje, omdat wij als samenleving nog steeds niet met de vrouwelijke seksualiteit om kunnen gaan.

Als zij die beslissing rationeel heeft gemaakt, en de gevolgen accepteerde, kan ik er niks over zeggen, behalve dat het iets is waar ik persoonlijk niet mee eens ben.

Eigenlijk heb je wel gelijk, al ben ik het ook totaal niet eens met die hele actie. Gewoon ziek in mijn ogen, van beide kanten…

Het is dan toch iets waar ‘meerdere’ persoonlijk niet mee eens zijn.
Ik denk dat ze alle twee kunnen bedenken dat er erg veel leeftijds verschil tussen zit, dus ook het meisje. Maar die ‘jongen/man’ kunnen we nu niet erop aanspreken omdat het meisje hier deze topic start. En ze komt op mij over dat ze zich er totaal niet voor schaamt en dat ze er zelf mee op scherpt.

<_<

Ik denk nou niet dat zo’n topic erg geweldig is, want geloof me, heel wat meisjes kunnen naar bed gaan met veel oudere mannen. Alleen al via chatsites kan je een gigantische pedofiel aan de haak slaan. (yeayea, niet zomaar een pedofiel, nee een ‘hunter’, oftewel iemand die zoveel jonge kinderen mogelijk probeert binnen te lokken)

En het leeftijdsverschil is niet opschepperij waard, want het is geen prestatie, maar gewoon seks.

Nou, slotje?

goedzo!!!
moet je echt trots op zijn

Jongen van 26
Het is een man hoor :confused: en je hoort er niet over op te scheppen, vind ik

15 en 26 vind ik gewoonweg, creapy…

Arme schat, die jongen heeft jou (heel wss) gebruikt.

ik vind het gewoon vies.

OMG wat een overdreven reacties. Waarom als je gewoon sex met iemand heb is het gelijk sletterig. Sex is lekker. Dus als je het wil doen moet dat gewoon kunnen. Mannen kunnen het ook gewoon doen waneer ze er zin in hebben en dan is er niets aan de hand.

Maar goed Ontopic. Toen ik 18 was heb ik het met een vrouw van 30 gedaan, dat is dus 12 jaar verschil.

Ik denk niet dat ze het doet als opschepperij. Meer om te kijken of zei niet de enige is die zoiets heeft gedaan.