Hey girls,
Mijn broer is gisteren eindelijk op kamers gegaan en hij heeft altijd de grootste kamer van het huis gehad. Mijn (super vervelende) 15jarige broertje heeft een kleine kamer waar alleen een bed in past en ik heb ook een kleine kamer die vol staat met een kast, bureau en bed.
Zodra mijn oudste broer een stap over de drempel naar buiten zetten was me broertje al zijn spullen al in de grootste kamer aan het zetten. De regel was altijd: de oudste krijgt de grootste kamer. Maar het lijkt of mijn ouders de jongste altijd zijn zin geven en ze zeiden helemaal niets, bom brak los natuurlijk want ik had al allemaal leuke kussentjes gekocht.
Ik wil graag jullie mening, wie heeft bij jullie thuis de grootste kamer en hebben jullie argumenten waarmee ik die snotaap die kamer uitkrijg?
Ik zei al tegen me ouders, als ik straks een vriendje krijg, moet hij mij me broertje in bed slapen toen zei me moeder dat er nooit een jongen mag blijven slapen en een ander argument van mij was, omdat ik bijna 18 word en vaker naar de stad uitga al mijn vrienden bij hem moeten blijven slapen maar toen negeerde ze me gewoon.