Gister was mijn eerste werkdag bij mijn nieuwe baantje.
Alles ging de hele dag goed, had leuke collega’s ( toevallig ook nog 2 hele knappe jongens ;$ ), leuke gesprekken, alle werkzaamheden gingen goed, en na die tijd nog gezellig wat nadrinken aan de bar.
Maar het restaurant werd drukker, en ivm de sneeuw was het heel nat binnen.
Toen ik op een gegeven moment mijn moeder zag aankomen rijden.
Zei ik iedereen gedag en liep ik naar de deur.
Ik dacht nog ’ Tjee, wat is het glad hier ’
En sjoeeeeeeeeeeef. daar ging ik.
Voor de ogen van mijn nieuwe collega’s ( + die 2 knappe ) en mijn baas ging ik vol op mijn smoel.
Heerlijk die blunders…
Iemand nog meer ervaringen?
Ik ging echt grandioos op m’n bek nadat ik had gezegd tegen een jongen dat hij niet moest gaan lachen als ik op m’n plaat ging (’:
Heeeeeeeeel veel blunders ;3
Ik gleed uit, en viel met mijn nek op zo’n ijzeren prullenbak (collega’s lachen), maar ik bleef op de grond zitten, want ik zag zwart, en het bloedde een beetje… toen was het niet zo lachen. Heel veel uitglijers… maar nu niet meer. Ik snij wel vaak in mijn linkerduim… diep ook nog is.
Laat me raden, jij werkt ook in de keuken :$?
Ik had de kerstboom teveel water gegeven en ik moest gaan dweilen =( en de groentenkerel lachte me uit
dubbel
Toen ik nog bij de bakker werkte; Ik zag niet dat er nog een taart op de plaat stond, want dat was te hoog voor mij, maar het was nét genoeg om uitgerekt eraan te komen. And guess what? ik liet um dus met plaat en alles uit m’n handen vallen >_<’’
Ik had de lift kapot gemaakt bij m’n eerste baantje. De lift waarmee we de goederen uit het magazijn haalden in de winkel. Ik vond het niet erg, eerder grappig xd
Tot nu toe nog geen blunder begaan.
In la place bij de sappen sta ik (:
Tsjah, ikzelf ben al één grote blunder Maar even denken over mijn ergste…
Ik liep op één van mijn eerste dagen met 3 borden spareribs… Dat is nogal zwaar en als je dan nog maar net met 3 borden kan lopen, moet je dat niet doen. Dus ik loop er zo mee naar boven en zet het bij een meneer aan tafel neer… Glijden zo die spareribs van dat bord af over die meneer heen…
Ik moest huilen omdat een klant me uitschold
HAHAHA
Ik ging kruidenboter maken, maar de mengmachine stond nog op zijn hardst. Dus alle kruidenboter vloog door de lucht… xp
En ik moest heeeel hard lachen om de blunder van Cavia, hahaha, geweldig.
De telefoon ging en ik nam op en hing meteen weer op, omdat ik schrok van het telefoontje of zo. Hij/zij heeft niet meer terug gebeld haha.
In mn pauze ging ik naar de wc, doe ik de deur niet op slot. Dus een college kwam leuk binnengelopen
Gelukkig kenden we elkaar wel goed
Op mn eerste dag tegen een klant zeggen dat we geen zonnebrillen hadden, terwijl ze achter me hingen.
Moest je daarom huilen? xD
Een man zou betalen. Ik sta achter de bar en pak het bonnetje, terwijl ik naar de kassa loop, struikel ik over een rooster en lig ik plat op de vloer achter de bar. Ik ben echt zo stom.
Xd hahaha en toen?