Grootste blunder met zusje of broertje?

Wat is jullie grootste blunder met jullie zusje of broertje?=)
Die van mij was toen ik parfum in mijn zusje’s ogen spoot…:pensive:
Genoeg gepraat, dus brand maar los!:stuck_out_tongue:

die van mij is zooo erg dat ik hem niet eens durf te typen :stuck_out_tongue:

Ik spoot parfum in m’n broertjes ogen.
Per ongeluk

En nou heb je mij al super nieuwschierig gemaakt waardoor ik m wil weten x’D

Heb er genoeg, maar kan even nu niks bedenken :stuck_out_tongue:

gisteren was mijn zusje weer eens op mijn kamer. Ze pakte een super duur geurtje vast en bleef maar door spuiten dus ik zo ‘‘flikker op!’’ zij zo ‘‘nee hahahaha’’ Dus ik ren op haar af wil haar slaan. Ligt er een blazertje op de grond en ik glij keihard uit had ff een I believe i can fly momentje en bam daar lag ik. :s mijn stuitje doet nog steeds zeer! ):

Hahaha :'D

dat ik me broertje best wel hard uit de hangmat had gegooid, omdat ik dacht dat hij toch niet zo hard zou vallen en het wel door zou hebben, niet dus, nu loopt die voor de rest van ze leven met zoon grote bult in ze kop door die keiharde stenen, oops.
ik deed het eigenlijk helemaal niet expres want ik deed het nog best zachtjes en als die dan zou vallen zou die het nog wel kunnen tegenhouden, maarja blijkbaar niet.

Whahahahahahahahaa :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik kneep voor de grap in mn zusje dr neus, ietsvan “ik heb je neus :grinning: "
Blijkbaar kneep ik ‘hard’ want ze had een dik kwartier een bloedneus :”)

uuuh… oeps.

mijn zusjes tand zat los (heel lang geleden hoor) en ik stootte met mijn elleboog tegen haar gezicht en ‘sloeg’ dus haar tand eruit >.<

Ik was iets van 7 en men broertje 3. Ik was echt superboos op hem omdat hij mijn kamer niet uitwilde. Toen wilde ik hem tegen zijn benen trappen, en toen verschoof hij, en trapte ik midden in zijn kruis. Toen had die een liesbreuk en moest die geopereerd worden, oeeeps.:blush:

Mijn broer heeft mijn tand er ook ooit uitgeslagen :’) Hij zat ook al los en tijdens een gevechtje op straat, lag hij er ineens uit

Mijn broer liet me iets zien op de computer toen zijn vriendin een berichtje naar hem stuurde op skype. Het was een nogal pikant berichtje haha dat was nogal awkward :stuck_out_tongue:

ik ben zelf enig kind, maar een vriendin van mij heeft nogal wat rare voorvallen met dr zusje.
's morgens op de badkamer hadden ze ruzie(vriendin lokte het uit) en toen ging dat zusje mijn vriendin slaan met een borstel(de platte achterkant, komt dus nogal hard aan) en toen brak de borstel in tweeen. maar toen hadden ze tegen hun moeder gezegd dat de borstel was gevallen toen de een hem aan de ander wou geven. omdat ze er beide schuld aan hadden en geen straf wilden.

en die vriendin en dr zusje waren ook ooit aan het praten en toen spoot mn vriendin met deo rond in dr kamer omdat ze vond dat het stonk en toen spoot ze in dr zusjes mond want die was net wat aant zeggen.

Nou het was niet van mijn familie, maar het zusje van m’n vriend kwam de kamer binnenlopen toen we bezig waren…

…toch misschien maar een slot laten maken op zijn slaapkamerdeur :thinking:

Haha, mijn vriendin is dus een keer binnengelopen toen haar broer en zijn vriendin bezig waren.

Jullie zijn trouwens wel erg aardig tegen jullie broertjes en zusjes. Ben ik even blij dat mijn zussen zoiets nog nooit gedaan hebben.

Echt járen geleden gingen mijn vader, broer en neef badmintonnen op een grasveld (er waren dus helemaal geen duidelijke lijnen). Mijn vader en ik speelden tegen mijn broer en neef. Op een gegeven moment kwam de shuttle zo ongeveer in het midden van het veld en omdat m’n broer en ik beiden voor stonden, renden we allebei naar voren om ‘m te pakken maar m’n broer sloeg per ongeluk heel hard met zijn racket tegen mijn neus aan, in plaats van tegen de shuttle. Iedereen moest lachen, totdat ze merkten dat ik zat te huilen en een hele hevige bloedneus had. :’)

Ik was met m’n vriend ’ aan het playstationen’ :pensive:
Mijn ouders en broer lopen vaak zomaar de kamer binnen zonder op de deur te kloppen dus had ik mijn voorzorgen genomen en de deur op slot gedaan. Ik en m’n vriend waren dan bezig en plots hoorde ik iemand in de gang. M’n broer stormde naar de deur, riep dat het eten klaar was en ging als 'n gek aan de deurknop trekken.
‘Waarom is die deur op slot?!’

Nog geen minuut later had ie het eindelijk door en is ie stilletjes weggeslopen :grinning:

vroeger gingen me broertje en ik verstoppertje in huis spelen en ik had me verstopt in de slaapkamer van me ouders. Ik stond op de venterbank met de gordijn voor me. Toen kwam me broertje de kamer in en ik liet hem schrikken dus ik sprong gillend van het vensterbank af, hij schrok zo erg dat ie met zn oog op de punt van het bed viel en toen moest zijn ook gelijmd worde…

Ik ben enigskind.