Grootse blunder ever.

Heel veel meiden die dit verhaal van mij zo gaan lezen, vinden dit echt heel erg grappig.
Het is zooooo genant…
Net was mijn crush hier, samen met mijn vriendin.
We zaten even wat te drinken en toen mn vriendin naar huis ging ging me crush ook mee. Dus wij liepen achter elkaar in de berging, en ligt daar ineenkeer een onderbroek! En mijn vriendin keihard schreeuwen ’ ieh je onderbroek, hij is doorgelekt ’ En inderdaad, mijn onderbroek, een bruine doorlek plek! En mijn crush liep erachter. OMG OMG OMG
Ik schaam me zo diep, wat nu?:face_with_raised_eyebrow:

Hoe reageerde hij?

Pfaha, das lullig.
Ik zat vandaag naast een jongen en toen ik mijn armen omhoog deed zei hij: “je hebt zweetplekken!”
Gewoon nonchalant doen en zeggen dat je ook een mens bent. =’)

• Hoe kut van je vriendin, btw -

Uhmm lekker subtiel van je vriendin :astonished:

zo grappig vond ik het helemaal niet ¬¬.
er zal vast niet zo’n heel groot probleem over komen, dus maak je niet druk. kijk eerst even hoe hij morgen en zo doet.

Maar waarom ligt die daar dan ook :zipper_mouth_face:
Wel kut ja,…

Ja ze is eigenlijk gewoon een flapuit, ik kon er wel een beetje om lachen.
Ik zei eerst toen ze dat zei ’ NOOIT ’
Hij keek heel even naar die onderbroek en keek toen mij aan.

Ik denk dat mijn hond hem uit de was heeft getrokken.

… Je hond… heeft hem uit de was getrokken? :cold_sweat:
Nja

Zolang hij er niet over begint hoef jij er toch ook niet over te beginnen. En zeg tegen je vriendin dat ze dat nooit meer zomaar moet gillen XD

Ja hij haalt altijd alles uit de was.
Ik ga dat ding heus niet ergens uittrappen waar het me uitkomt, haleloeja zeg

Nouja eeh. Doorlekken kan toch gebeuren?
Wss is je crush het nu al vergeten (:

Ai, dat lijkt me echt heel erg pijnlijk. Weet je vriendin dat je hem leuk vindt dan? Ik kan me echt niet voorstellen dat een vriendin dat überhaupt zegt, maar oké. Ik zou het gewoon proberen te vergeten, het is toch al gebeurt.

dat is wel behoorlijk genant ja. gelukkig heb ik nog nooit zoiets mee gemaakt :cold_sweat:

Ja inderdaad. Nee ze weet niet dat ik hem leuk vind. Ik ga het gewoon vergeten idd. Zou er wel een kans bestaan dat hij is afgeknapt op me nu?

Dat zou een beetje lullig zijn. Hij weet toch ook dat meisjes nou eenmaal ongesteld worden?

om je verhaal moest k niet lachen

maar hier wel om hahahahaa sorry :’)

Als die jongen jou ook mag, dan negeert hij het of doet er tenminste normaal over.

Awkward.
Ik zou zelf hebben gedaan alsof ik niks zag als ik je vriendin was.
Zeg tegen je vriendje dat ie van je zus was, als je die een hebt?

vind het echt flauw dat je vriendin zo reageerde/deed, ze zou toch wel weten dat dat serieus beschamend is?

Als ik je vriendin had geweest had ik gewoon m’n smoel gehouden, en je later gewaarschuwd. Want misschien had hij het niet eens gezien als zij niet zo flauw deed…

maar in iedergeval, tja je kan er niets aan doen. Ik zou je vriendin hier voor bedanken als ik jou was… :grinning_face_with_smiling_eyes: