Grootouders ontmoeten

Hoi meiden,

zoals de titel al zegt, ik heb mijn grootouders nooit gekend. Nouja, niet nooit, maar heb ze al wel zo’n 16 jaar niet gezien (ben nu 19). Mijn moeder is -naar haar eigen en mijn vaders zeggen- altijd door haar ouders emotioneel verwaarloosd. Jarenlang was ik er dan ook van overtuigd dat ik niets met die mensen te maken wilden hebben, maar de laatste tijd ben ik door bepaalde gebeurtenissen daar anders over gaan denken. Nu ik vakantie heb, wil ik ze dan ook graag over een paar dagen opzoeken (ik weet waar ze wonen). Mijn moeder heeft me ook nooit tegengehouden en steunt me dan ook volledig in dit besluit.

Uiteraard ben ik best wel zenuwachtig en wil ik graag een goede indruk geven, daarom ook deze vraag. Ik dacht dat het misschien wel een leuk idee was als ik iets voor ze meenam? Of is dat too much? Als het wel leuk is, wat moet ik dan meenemen? Ik heb echt geen idee wat je een opa en oma moet geven :\ :bored: Ik ben hier echt heel slecht in :stuck_out_tongue:

Normaal gesproken had ik het mijn ouders wel gevraagd, maar die zitten op het ogenblik in amerika dus daar heb ik geen contact mee (althans niet voldoende voor dit soort vragen). Verder weet niemand überhaupt van het bestaan van mijn grootouders af…

Heel erg bedankt iedereen :slightly_smiling_face:

Ik zou wat lekkers meenemen voor bij de koffie :slightly_smiling_face: Daarmee zit je altijd goed.

Ah daar had ik nog niet eens aan gedacht! Dankje!

Zoiets doet het altijd goed, ja! Veel succes trouwens.

Zelf iets bakken geeft dan ook wel een hele goede indruk. Of gewoon een bosje bloemen ofzo.