Groot Whatsapp gesprek verwijderen

Hoi lieve meiden!

Ik wil al een tijdje een groot Whatsapp gesprek verwijderen, maar het lukt gewoon niet.
Ik heb van alles geprobeerd: het gehele gesprek verwijderen, de chat zelf verwijderen ook via web Whatspp is het niet gelukt.
Óf er blijft maar staan: even geduld óf de melding dat Whatsapp niet reageert.
Het is een gesprek met mijn ex en ik wil het gewoon weg hebben, zodat ik het niet meer kan lezen…

Iemand tips?

Heb je al geprobeerd WhatsApp zelf te verwijderen en dan de app opnieuw te installeren en dan opnieuw proberen het gesprek te verwijderen? Wellicht dat dat wil helpen.

^Als je WhatsApp verwijdert, is je gesprek volgens mij sowieso weg. Enige probleem is dan dat al je andere gesprekken ook weg zijn.

Ik heb het net even getest op een oud gesprek, en als je rechtsbovenin klikt op de drie puntjes, vervolgens op “More” en daarna op “Clear chat”, zou hij leeg moeten zijn.

inderdaad als het echt niet werkt whatsapp verwijderen en opnieuw installeren, maar dan is wel alles weg.

Ik had dit ook, verwijderen lukte maar niet. Pas toen ik een nieuwe telefoon kreeg, en whatsapp dus eigenlijk weer opnieuw moest installeren, was ie weg. Maar zoals hierboven ook al gezegd, ben je dan meteen ook al je andere gesprekken kwijt.

Heb dan toch maar besloten om Whatsapp gewoon te verwijderen en opnieuw te downloaden.
Gelukkig is het weg nu :slightly_smiling_face:

Thanks!!