groot, rood, en midden op mn kop!

oke, ik heb dus echt even een spoedcurses ‘laat je puist verdwijnen’ nodig nu!
Ik heb zaterdag een date met dé jongen en nu heb ik dus onderop mn voorhoofd een grote rode puist! (hoe cliché klinkt dit, maar oke)

Wat kan ik dus doen zodat mijn puistje gegarandeert zaterdag (bijna)niet meer zichtbaar is?

thanks. x

cliché:tandpasta;(dat droogt t uit)

probeer er zo weinig mogelijk aan te komen en liefst ook geen make-up opsmeren (maakt t alleen erger;geloof me :p)

succes =)

hmm, tandenpasta.
haha ik zal het eens proberen!
dankudanku

nogmeermensentips? x

gewoon niet aanzitten, dan is ie zaterdag wel weg hoor… of iig zo erg geminderd dat je em goed kan camoufleren! misschien nog een maskertje erbij ofzo, ik heb het zelf nooit zo op tandpasta want dat schijnt niet goed te zijn?

T droogt idd uit;maar zolang je niet je hele gezicht volsmeert kan het geen kwaad hoor =)

GEEN tandpasta.
dat werkt echt niet, en is alleen maar slecht door de zeep die erin zit ofzo
dus, zou er gewoon niet aanzitten, dat werkt het best.
en anders cleansing tonic, dat werkt bij tenminste

je kan er niet zo veel aandoen. gewoon afblijven (en dan ook echt echt niet aanzitten, ook niet ‘heeel even voelen hoeveel minder hij is’ dan kijk je maar in de spiegel ;p )

Ik prik er altijd een heel klein gaatje in met een (ontsmette) naald. Dan druk ik die gele/witte troep eruit. Je vel gaat dan niet kapot. Het blijft dan nog wel een beetje rood, maar dat iig beter dan zown geel vies ding.

Afblijven.
Of idd uitknijpen met naald en alcohol enzo.
maar afblijven is het beste

hy is ook niet perfect. waarom zou jij dat dan wel moeten zijn

Dankje voor de reacties.

En nee hij is ook niet perfect, maar bij zo’n first date (OP VALENTIJN NOGWEL!) wil je zon puist er niet echt bij hebben :flushed:
hihi.

x

uitknijpen en dan SOS stick van nivea erop xD dat doe ik altijd, maar ik heb eigelijk bijna nooit een puist.

Niet uitknijpen als hij nog niet ‘rijp’ is ( iel klinkt vieees! ), benzoyl opsmeren kan, met een aardappel erover heen, elke dag de puist goed reinigen, en je kan hem wel camoufleren maar niet een dikke laag dat is wel slecht. Verder kan je een heel klein beetje tandpasta erop doen maar niet te veel want er zit ook een stofje in tandpasta die de talgproductie erger maakt dus klein beetje is goed!!
Hoop voor je dat ie snel weg is en veel plezier zaterdagg :slightly_smiling_face:

JE HAAR ERVOOR!
teminste, als je een lock hebt. en anders gewoon scheit hebben aan people,
dan zeg je dat je een nieuwe vriend erbij hebt :grinning:

oh.
ik dacht altijd datje op zoveel plekjes/puistjes moest doen
daarom kon ikde volgende dag als die tandpasta er nogop zat mn gezicht byna niet bewegen x’d

hahah. xD

thanx
het is alleen nog niet echt veel beter.
dat word camoufleren dan maar =O

oeh… geen idee :3 ik heb bijna nooit puistjes… afkloppen
ik heb maxfactor poeder en die smeer ik er altijd over haha

ik heb dus áltijd als ik er eentje heb dat ik hem openkrab, dan is het vel eraf en is het veel erger dan ervoor >.< echt zwaar irritant…

Je kan ook snel een pony laten knippen! Maar dat is wel een beetje overdreven het is maar een puistje daar heeft iedereen wel eens last van en tuurlijk is dat balen maar het komt wel goed! Veel plezier met je date :wink:

het maskertje (zilveren zakje) van dr. van de hoog werkt heel goed

citroensap

en ijsblokje(word ie kleiner)

ach, waarschijnlijk valt 't 'm niet eens op x’D

Echt, gaat je vel dan niet stuk? Ah, m’n buurkind vertelt niet eens haar puistuitknijptechnieken =\