groot rond hoofd...-.-''

ik (wij) kunnen moeilijk hier van achter ons schermpje bepalen, terwijl jij daar achter je eigen schermpje zit, of het vet is of dat je gewoon een bol hoofd hebt… maar goed, dan nog zal het niet helpen om af te vallen (tenzij je verder ook super dik bent) probeer te shapen en een pony. maar aan je enthousiaste reactie te lezen, heb je al een pony ?

Ik lachte serieus hardop!

btw de vorm van je hoofd ligt gewoon aan je onderkaak en schedel of niet? xd

hahaha ik moet echt lachen van al die reacties hier :grinning_face_with_smiling_eyes:
maar is niet meer aan te doen dan je kapsel en makeup. Vraag bij je kapper naar welk kapsel goed zou staan met een rond hoofd?

okee dus make up en pony en nee ik ben niet superdik ik was wel eerst een beetje dik…maar ik hb nog geen pony ga ik wel laten knippen :stuck_out_tongue: EN AAN HOOFDSPORT DOEN WHAHAHAH XD

Jammer dat je er zelf om moet lachen :’)

dat zou ik niet doen xD
vraag advies aan de kapper :’)

haahahhahah WHUT

Van een pony krijg je toch juist een breder hoofd?

Omg, seriously. Mensen maken tegenwoordig overal een probleem van.

Post eens een foto dan kunnen we oordelen :stuck_out_tongue:

Ik denk het niet, maar volgens mij werkt en pony niet bij een ‘groot rond hoofd’.
Het werkt denk ik alleen bij langwerpige gezichten… :3

Als je een bol/rond hoofd hebt lijkt het me juist niet verstandig om een pony te knippen… dan word je gezichtsoppervlak toch juist nog ‘kleiner’ en dus boller?

hmm mijn gezicht leek wel smaller met een pony maar ik heb niet perse een rond hoofd, gewoon groot

maar inderdaad vraag advies aan een goede kapper…

Ik heb ook kinda een vierkant hoofd, en heb ook een schuine pony, wat wel helpt.
Maar laat anders een foto zien.

juist geen pony, dat maakt je gezicht alleen maar breder/ronder.

@NOODLESS,
klopt geen pony, wel een schuine pony. dat wil nog wel eens helpen :wink:

En ik weet niet hoe oud je bent, maar meestal verandert het wel.
Je moet trouwens ook niet je haar helemaal naar achter doen, schuine pony en langs je gezicht is het beste.