hoi, ik heb een groot probleem. letterlijk.
ik heb namelijk een hele grote, bruine, puist in mn nek.
mijn hele klas pest me ermee, ik heb al geprobeert m uit te knijpen maar het lukte niet. Het is niet echt n puist maar meer n soort moedervlek ofzo. maar echt een hele dikke, hij steekt echt uit! nu noemt iedereen me bruine M&M en pepernoot ofzo…
wat moet ik nou doen want ik kan toch niet de rest van mn leven n sjaal dragen?
dus, hulp is welkom…!
Als het een soort moedervlek is, moet je hem niet uitknijpen. Ga ermee naar de dokter als je er echt vanaf wilt. Misschien kan hij een verwijsbrief maken naar een arts die hem weg kan halen (weet niet precies hoe het werkt, ha). Maar iig NIET uitknijpen als je niet weet wat het is, vooral als je denkt dat het een moedervlek is.
Ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt, een soort van opgezette moedervlek zegmaar? Een moedervlek in de vorm van een bultje? Heel veel mensen hebben dat, denk niet dat je er echt iets aan kan doen. Je zou hem kunnen laten wegsnijden, maar ik ben van mening dat het onzinnig is om je imperfecties te verhullen/weg te snijden/noem maar op. Niemand is perfect
Jezus, wat kunnen mensen toch achterlijk zijn. Hiermee doel ik uiteraard niet op je topic, maar op die mensen in je klas.
Anyway, inderdaad, naar de dokter ermee als het je echt zo dwars zit.
wat kut. :l
zo eentje kan je weg laten halen, als ie echt uitsteekt tenminste wel.
uitknijpen heeft geen zin.
ik zou naar de dokter gaan. ;d
lekker kinderachtig van die mensen op school … nja als je echt gepest word zal het niet stoppen door het ding weg te laten halen … en anders ga naar je huis arts … en voor al laten weghalen als je het nog niet zo lang hebt … het kan een kwaataardig moedervlek zijn of zo …
Hm, dat hebben wel meerdere mensen, die kan je weg laten snijden door de dokter.
mijn vader en een vriendin van me hebben dat ook,
lijkt me wel irri als je ermee gepest word, weg snijden ermee ;3
de signalen voor kwaadaardig zijn volgens mij dat het groeit, geld ook voor een normale moedervlek.
Ga naar de huisarts!
Gn draag tot die tijd coltruien of een shawl! Gelukkig is het daar weer voor!
Bedoel je niet het soort ding wat SJP vroeger op haar kin had zitten? Dat heeft ze nu laten weghalen en je ziet er helemaal niets meer van… Er moet dus wel een oplossing zijn denk ik…? Niet dat het zo verschrikkelijk erg is maar ik kan me inbeelden dat je er onzeker van wordt en die pesterijen kut zijn!!
De dokter kan hem zo wegsnijden of wegschrapen.
Meis, ik heb er ook zo een op mijn bovenlip. Ik vind het zooo lelijk bij mezelf staan!
Echt superkinderachtig dat ze je er mee pesten. Ik wil hem ook weg laten halen, maar het mag niet van mijn moeder dus ik wacht tot mijn 18e.
IK heb er wel wat over opgezocht en je kan hem weg laten snijden, branden of weg laten electrocuteren (ja vreselijk woord).
Ik zou gewoon naar de dokter gaan.
het is denk ik inderdaad een moedervlek mijn moeder heeft ook een paar van die moedervlekken (gelukkig heb ik ze niet *afkloppen*) maar je moet inderdaad naar de huisarts en die kan dan kijken of je hem weg kan laten halen.