Groot probleem

Ik heb een vriend en ben heel blij met hem. Maar een tijdje ging het niet goed.
Ik wilde ook wat meer tijd met mn vriendinnen doorbrengen(uitgaan enz.)
Vorig weekend waren we dan ook uitgeweest en had daar een jongen gezien.
Had hem via msn nog gesproken en hij wilde meteen afspreken enzo en dat leek me wel gezellig.
Ik vind hem echt totaal niet leuk en dat wil ik ook helemaal niet maar hij doet echt heel erg alsof ie me leuk vindt en smst me de hele tijd dat ie nog vaker wilt afspreken… :S
Ik baal er echt heel erg van dat ik zo stom ben geweest dat ik meteen ja heb gezegd toen hij wilde afspreken.
Ik dacht dat hij het alleen bedoelt om vrienden te zijn. En ik had nog niet tegen hem gezegd dat ik een vriend heb, maar om dat nu nog te gaan zeggen vind ik ook zo kut voor hem…
Weet echt niet wat ik hier nou mee moet want hij wil ook langskomen enzo :anguished:?

Ik denk dat je wel eerlijk moet zijn tegen die jongen. Ookal is het een beetje lullig je kan beter zeggen van:
Ik vind je een leuke jongen maar meer als vrienden want ik heb al een vriendje.

Waarschijnlijk vind hij het ook alleen maar fijn om niet aan het lijntje gehouden te worden! Succes ermee :wink:

Agree, straks gaat je vriend ook raar denken.

ik zou het ook zeggen tegen die jongen dat je al een vriendje hebt, en gewoon vrienden met hem wilt blijven…
suc6.(;
x

vertel het hem gewoon.
dat het een misverstand was, dat je dacht dat hij alleen vrienden wilde zijn en dat jij hem ook alleen als vriend ziet en niet meer.
en je moet ook wel zeggen dat je een vriend hebt, want het is miss kut voor hem maar hij komt er toch wel achter en dan is het nog kutter.
succes!

Thnx :slightly_smiling_face: Ik vind het alleen wel moeilijk om het te zeggen… Maarja toen ik met hem had afgesproken heb ik juist ook gewoon tegen hem gedaan k denk dan dat iemand wel doorheeft dat je iemand niet leuk vindt…

Jongens zijn slecht in hints ;3

Ik zou gewoon luchtig in een gesprek melden dat je vriendje dat ook al zei, of als je af wilt spreken dat je dan al met je vriendje hebt afgesproken …
Spreekt voor zich dan toch? :slightly_smiling_face:

dat blijkt wel jaa… :stuck_out_tongue:
maar ik had dus teruggesmst op dat ie wou afspreken: ja zou kunnen… En nu stuurt ie niks meer terug dus mssgien is het nu duidelijk

ja maar ik had dus al met m afgesproken en ik heb niks over mn vriendje verteld :S voel me echt zooooooooooo slecht en dom en alles

Waarom vind je het moeilijk om te zeggen"?..
Gewoon: ‘‘Ik heb een vriend’’ klaar!.. dat is toch niet zo moeilijk?

Je kan het ook zo zeggen:
‘‘Heb jij iemand op het oog?’’
Hij: ‘’…’’
Jij: ‘‘Oké ik heb een vriend :slightly_smiling_face:’’

Ik vind het moeilijk omdat ik het niet meteen heb gezegd en nou weet ie heel veel van me behalve dat, en als ik dat nu ineens ga zeggen dat komt ook zo raar over

Je kan het ook op een subtiele manier zeggen :slightly_smiling_face: bijv: ‘‘Oke maar dan ga ik naar mijn vriend’’, of als hij stuurt: ‘‘Wat ga je vandaag doen?’’ Jij: ‘‘Naar mijn vriend en wat ga jij doen?’’

ja het was niet slim van je om te denken dat hij het vriendschappelijk bedoelde. Zeg het hem gewoon voor het te laat is.
Anders gaat hij tussen je vriend en jou komen.

Erg rot voor je vriend en voor hem…
Je spreekt met hem af zonder dat hij weet dat je een vriendje heb, wat moet je vriend daar van denken? krijgt die denk ik rare gedachtes van.
En je moet je zelf eens gaan bedenken wáárom je steeds niks tegen hem hebt gezegd. Als je die jongen echt niet leuk vind moet je dat toch zonder moeite kunnen zeggen? Je kan nu maar beter gewoon tegen hem zeggen dat je een vriend hebt wanneer hij je weer vraagt om af te spreken // wanneer jullie een gepsprek hebben. Zowiezo snap ik niet waarom je je msn geeft aan een jongen die je niet leuk vind / geen interesse hebt staan. Laat staan met hem afspreekt. Je geeft die jongen valse hoop, hij vraagt je niet zomaar om af te spreken. Stel je voor hij zoent je de voglende keer? Kom jij aan met een topic; ‘shit shit, ben dom geweest heb met een jongen gezoend die ik helemaal niet leuk en dat terwijl ik een vriend heb!’ snap je… en je kan ook moeilijk wanneer hij je wilt zoenen zeggen van uh wacht effe heb een vriend. Zeg het hem gewoon NU.

je kunt het ook subtiel zeggen, he. gewoon zo van, ja en mijn vriend zei laatst: …
mijn vriend kwam net en toen…
blabla
dan weet hij dat je een vriend hebt en dan kan hij

1. je met rust laten; hij denkt dat hij geen kans meer maakt.
  2. door gaan met wat hij al deed; hij probeert er tussen te komen. (dan dus meteen afkappen die handel!)
  3. nog steeds met je praten etc. maar vriendschappelijk; omdat hij het nooit op een andere manier bedoelt heeft.

Laat hem langs komen, en dan komtie binnen en dan zit je vriend daar :grinning: En dan zeg je "Hee, *vriend* dit is *jongen*, *jongen* dit is *vriend*, mijn vriend.

Of je zegt gewoon:SORRY heb al een vriend, bye!

eehm nou nee NTFO, dat eerste lijkt mij persoonlijk niet zo’n goed plan, wel geniaalXD

maaaar zeg het gewoon, verwijder/negeer hem wtf, je kent hem niet en je vriend gaat voor toch? boeiend, en anders gewoon zeggen of doen alsof je t al gezegd heb en neeeee niet met hem afspreken voordat hij EN JE VRIEND van elkaar afweten, anders krijg je nóg grotere problemen…

[fgcolor=#A60B03]Ik herken je situatie, en het is inderdaad niet fijn!
Wat jij moet doen, is gewoon duidelijk zijn in wat je wel en niet wilt. Zeg hem dat het je leuk lijkt om eens wat te doen, maar zeg ook dat je er niet meer als vriendschap in (wilt) zien, ook omdat je een vriendje hebt.[/fgcolor]